原帖由 ken809 於 2008-7-2408:58 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
睇完個結局
下集想打咩?:icon101:
貓女?企鵝?定急凍人?:icon101: 我想話無講到 Havery Dent 死了沒有:(
原帖由 ken809 於 2008-7-2409:52 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
咁仲有d咩人係未出過?:icon101:
poison ivy:(
原帖由 ken809 於 2008-7-2409:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁仲有d咩人係未出過?:icon101:
有個黑面具,應該用蹈草人差唔多Lv
仲有假Batman,不過出佢的話實被人話抄Spider man:icon101:
我自己覺得木偶人Scarface and Ventriloquist最大機會:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2410:00 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想話無講到 Havery Dent 死了沒有:(
佢如果出場既話咪搞到前功盡廢?:(
原帖由 傑夫仔 於 2008-7-2410:06 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
有個黑面具,應該用蹈草人差唔多Lv
仲有假Batman,不過出佢的話實被人話抄Spider man:icon101:
76101
我自己覺得木偶人Scarface and Ventriloquist最大機會:icon101: ...
好似見過...:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2410:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
poison ivy:(
iceman個集出過
原帖由 傑夫仔 於 2008-7-2410:16 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
iceman個集出過
我意思是, 點都要有個女角:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2410:22 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我意思是, 點都要有個女角:icon101:
Rachel....:(
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2410:22 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
我意思是, 點都要有個女角:icon101:
lee個director choose d 女:icon101:
原帖由 iivan 於 2008-7-2512:31 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
lee個director choose d 女:icon101:
Maggie Gyllenhaal 不錯:icon032:
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2512:58 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
Maggie Gyllenhaal 不錯:icon032:
Sorry 大家口味不同:icon101:
佢d戲最好都係死亡魔法入面d囡囡:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2008-7-2410:00 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想話無講到 Havery Dent 死了沒有:(
係咪完全唔需要同batman & robin銜接架:icon101:
我覺得套戲想真實d,
起碼無左小丑個爆笑氣體先,
所以太unreal既角色應該都唔會再出場:icon101:
其實睇完有d想喊
原帖由 ken809 於 2008-7-2410:11 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
佢如果出場既話咪搞到前功盡廢?:(
http://www.9wsyr.com/entertainment/story.aspx?content_id=c2325436-d6ba-4e05-bb52-1a18751afcfa&rss=118
Eckhart agrees to third Batman film
Aaron Eckhart would reprise his role from The Dark Knight because working with Christian Bale is "phenomenal."
Eckhart, who plays District Attorney Harvey Dent in the sequel, confesses he "absolutely" would star in a third Batman film.
He tells WENN, "To work with Christian (Bale) all over again, and the cast, would be phenomenal. I think this movie is a movie of a lifetime."
Copyright World Entertainment News Network
原帖由 傑夫仔 於 2008-7-1710:30 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
edison只係得兩句對白既帶路仔,之前報紙9up又話做奸角
的確是奸角的帶路仔:icon101::icon101::icon101:
原帖由 橙色力量 於 2008-7-1705:02 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
:icon080:
只可以說一句, true epic of the age, 彷彿看見了這個時代的 Godfather II .
幾好睇
不過冇乜驚喜
淒涼:icon099: