FlyingDonkey 發表於 2008-9-18 11:12:25

畢打自己人

翡翠台/高清翡翠台第一綫劇集(2008)

2008年10月20日開播:icon101:

徐 榮         包國仁         貨車司機
歐錦棠                 毛舜筠前夫郭少芸之兄        
郭少芸                 歐錦棠之妹
趙永洪         莫迪高                 Marco
鄧永健         蘇同和                 Gary

??:icon101:

舒利亞 發表於 2008-9-18 17:06:11

係咪有欣宜?:icon101: :icon101:

Eric Fong 發表於 2008-9-18 20:41:25

畢打自己人

因為

同事三分親?

:icon101:

麥旋風 發表於 2008-9-18 21:15:48

原帖由 FlyingDonkey 於 2008-9-1811:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
翡翠台/高清翡翠台第一綫劇集(2008)

2008年10月20日開播:icon101:

徐 榮         包國仁         貨車司機
歐錦棠               毛舜筠前夫郭少芸之兄         
郭少芸               歐錦棠之妹
趙永洪         莫迪高               Marco
鄧永健         蘇同和               Gary

??:icon101: ...
下次可唔可以加番標點?:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2008-9-19 00:08:39

原帖由 麥旋風 於 2008-9-1809:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

下次可唔可以加番標點?:icon101:
:icon101:

andres_tabris 發表於 2008-9-21 11:38:42

徐榮?

點解我會諗起董卓部將:icon101:

天才守門員 發表於 2008-9-21 11:55:06

原帖由 andres_tabris 於 2008-9-2111:38 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
徐榮?

點解我會諗起董卓部將:icon101:
:icon075: :icon101:

makkaho 發表於 2008-9-21 20:20:48

原帖由 舒利亞 於 2008-9-1805:06 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
係咪有欣宜?:icon101: :icon101:
好似係:icon101:

阿爆 發表於 2008-9-21 20:29:46

因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!!

Raul_Gonzalez 發表於 2008-9-21 21:32:02

原帖由 阿爆 於 2008-9-2120:29 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!!

同一原因, 我大妹必睇..:bye: :icon101:

阿爆 發表於 2008-9-21 22:02:24

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2008-9-2109:32 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


同一原因, 我大妹必睇..:bye: :icon101:

黎緊兩線新劇都唔打算追睇 , 之後個兩套.. 或者會因為彩寧既關係 望一望 東山飄雨西關情.. 三個月唔洗睇劇呀~! 反而深夜要睇烈火雄心 :icon111:

andres_tabris 發表於 2008-9-22 07:01:29

原帖由 阿爆 於 2008-9-2108:29 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!!
有咩問題:icon101:

FlyingDonkey 發表於 2008-9-25 02:44:49

原來徐榮,marco同楊怡、林峰、梁俊一、張美妮、李中希同期訓練班:icon101:

舒利亞 發表於 2008-9-25 18:26:54

原帖由 阿爆 於 2008-9-2110:02 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif


黎緊兩線新劇都唔打算追睇 , 之後個兩套.. 或者會因為彩寧既關係 望一望 東山飄雨西關情.. 三個月唔洗睇劇呀~! 反而深夜要睇烈火雄心 :icon111:
會唔會播埋烈火雄心2:icon101: :icon101:

FlyingDonkey 發表於 2008-9-25 18:28:57

原帖由 舒利亞 於 2008-9-2506:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

會唔會播埋烈火雄心2:icon101: :icon101:
深夜有CIB:icon101:

射手shooter 發表於 2008-10-20 20:16:45

何b若果係做毛姐阿哥似乎較有說服力...:icon101:

Liverman 發表於 2008-10-20 20:31:07

暫時黎講冇同事三分親第一集咁吸引

阿爆 發表於 2008-10-20 21:13:01

原帖由 Liverman 於 2008-10-2008:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
暫時黎講冇同事三分親第一集咁吸引
未開始前既OP 音樂.. 前一刻見到 裘俊 同Diana 燃起左我想睇既興趣 , 但之後一刻見到欣宜出現即刻無哂興趣想睇:icon102: :icon068:

尹邦美 發表於 2008-10-20 21:39:57

第一集係毛姐個人騷... :onion24: :onion4:

TinTin 發表於 2008-10-21 14:32:53

都係想睇番同事三分親D 人姐
頁: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10
查看完整版本: 畢打自己人