畢打自己人
翡翠台/高清翡翠台第一綫劇集(2008)2008年10月20日開播:icon101:
徐 榮 包國仁 貨車司機
歐錦棠 毛舜筠前夫郭少芸之兄
郭少芸 歐錦棠之妹
趙永洪 莫迪高 Marco
鄧永健 蘇同和 Gary
??:icon101: 係咪有欣宜?:icon101: :icon101: 畢打自己人
因為
同事三分親?
:icon101: 原帖由 FlyingDonkey 於 2008-9-1811:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
翡翠台/高清翡翠台第一綫劇集(2008)
2008年10月20日開播:icon101:
徐 榮 包國仁 貨車司機
歐錦棠 毛舜筠前夫郭少芸之兄
郭少芸 歐錦棠之妹
趙永洪 莫迪高 Marco
鄧永健 蘇同和 Gary
??:icon101: ...
下次可唔可以加番標點?:icon101: 原帖由 麥旋風 於 2008-9-1809:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
下次可唔可以加番標點?:icon101:
:icon101: 徐榮?
點解我會諗起董卓部將:icon101: 原帖由 andres_tabris 於 2008-9-2111:38 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
徐榮?
點解我會諗起董卓部將:icon101:
:icon075: :icon101: 原帖由 舒利亞 於 2008-9-1805:06 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
係咪有欣宜?:icon101: :icon101:
好似係:icon101: 因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!! 原帖由 阿爆 於 2008-9-2120:29 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!!
同一原因, 我大妹必睇..:bye: :icon101: 原帖由 Raul_Gonzalez 於 2008-9-2109:32 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同一原因, 我大妹必睇..:bye: :icon101:
黎緊兩線新劇都唔打算追睇 , 之後個兩套.. 或者會因為彩寧既關係 望一望 東山飄雨西關情.. 三個月唔洗睇劇呀~! 反而深夜要睇烈火雄心 :icon111: 原帖由 阿爆 於 2008-9-2108:29 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
因為有欣宜 , 所以我唔會睇呢套野~!!
有咩問題:icon101: 原來徐榮,marco同楊怡、林峰、梁俊一、張美妮、李中希同期訓練班:icon101: 原帖由 阿爆 於 2008-9-2110:02 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
黎緊兩線新劇都唔打算追睇 , 之後個兩套.. 或者會因為彩寧既關係 望一望 東山飄雨西關情.. 三個月唔洗睇劇呀~! 反而深夜要睇烈火雄心 :icon111:
會唔會播埋烈火雄心2:icon101: :icon101: 原帖由 舒利亞 於 2008-9-2506:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
會唔會播埋烈火雄心2:icon101: :icon101:
深夜有CIB:icon101: 何b若果係做毛姐阿哥似乎較有說服力...:icon101: 暫時黎講冇同事三分親第一集咁吸引 原帖由 Liverman 於 2008-10-2008:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
暫時黎講冇同事三分親第一集咁吸引
未開始前既OP 音樂.. 前一刻見到 裘俊 同Diana 燃起左我想睇既興趣 , 但之後一刻見到欣宜出現即刻無哂興趣想睇:icon102: :icon068: 第一集係毛姐個人騷... :onion24: :onion4: 都係想睇番同事三分親D 人姐