香港亂嗡
香港亂嗡 (參考全民最大黨)http://www.youtube.com/results?search_type=search_playlists&search_query=%E9%A6%99%E6%B8%AF%E4%BA%82%E5%97%A1&page=2
又幾過癮,連D鼓聲、鑼聲都抄到足
相對於星星同學會抄康熙抄D唔抄D
依個入似好多
期待遲下每晚半個鐘live既全民亂嗡:icon101:
[ 本帖最後由 麥旋風 於 2009-7-2010:30 PM 編輯 ] 每晚都有的亂UP我就唔多睇好:icon102:
如果晚晚政府都有野比佢串,林公公的人工就唔止30萬:icon101: 原帖由 天才守門員 於 2009-7-1108:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
每晚都有的亂UP我就唔多睇好:icon102:
如果晚晚政府都有野比佢串,林公公的人工就唔止30萬:icon101:
冇政府果日咪玩陳振聰囉
夠薑玩埋上面都得
以香港既新聞量計
總有得玩既
睇下玩既新聞玩到有幾皮毛既姐:icon101: 原帖由 麥旋風 於 2009-7-1121:10 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
冇政府果日咪玩陳振聰囉
夠薑玩埋上面都得
以香港既新聞量計
總有得玩既
睇下玩既新聞玩到有幾皮毛既姐:icon101:
半個鍾玩即日既可能OK:icon101:
最緊要夠膽到肉:icon101: 而家香港冇乜依D扮野節目,
見到樓南光扮臻美校監真係笑到我HIHI:icon082: 原帖由 歐石南 於 2009-7-1109:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
半個鍾玩即日既可能OK:icon101:
最緊要夠膽到肉:icon101:
係擔心佢撞正烈火雄心個時段姐
不過劇反而可以上網借
依D會想睇live:icon101: 原帖由 洛奇 於 2009-7-1111:05 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家香港冇乜依D扮野節目,
見到樓南光扮臻美校監真係笑到我HIHI:icon082:
我係岩岩睇木村托杉笑到標眼水:icon042: 原帖由 麥旋風 於 2009-7-1111:24 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
係擔心佢撞正烈火雄心個時段姐
不過劇反而可以上網借
依D會想睇live:icon101:
俾我都睇呢個,雄火睇少半個鐘都估到佢講咩:icon101: 睇過一集
覺得模仿唔係好得:icon101: 原帖由 洛奇 於 2009-7-1111:05 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家香港冇乜依D扮野節目,
見到樓南光扮臻美校監真係笑到我HIHI:icon082:
樓南光做得好hea
聲同神韻都冇咩變化
最正都係姜善文,扮咩似咩:icon101:
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-7-1201:18 AM 編輯 ] 初頭就幾好, 宜好似越扮得多人, 資源又唔夠?! 好多裝扮都係求其就算, 有神無形...
呢d節目日日睇成粒鐘既話會頂唔順, 都係1個禮拜1集夠精會好d咯... :icon101: 連謎都玩埋:icon101: EvPQMbqpYVA
正:icon042: 原帖由 AirKID 於 2009-7-1209:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
EvPQMbqpYVA
正:icon042:
今晚又玩霸王:icon101: 周一至五都有:icon101: 原帖由 dtclaw 於 2009-7-1209:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
周一至五都有:icon101:
佢有種的話,晚晚玩無線我都睇:icon101: 原帖由 天才守門員 於 2009-7-1209:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今晚又玩霸王:icon101:
好正:icon101:
保持咁既質素我晚晚追:icon101: 《香港亂噏》軍師:助港人宣泄 贏口碑添食 鄭偉強:亞視絕對可做到賺錢
(明報)2009年7月12日 星期日 05:10
【明報專訊】上周一度高踞YouTube 最多觀看次數及最喜愛影片,盧海鵬化身「木村托杉」拍「戒住先」廣告,你看過沒有?經過多次「大地震」後的亞洲電視,翻身之作的《香港亂噏》,逢周日播出,近期人氣急升,低成本製作,沒有大「卡士」壓陣,由開播時的4點收視,升至最高6點。儘管打不贏友台的慣性收視,卻贏得口碑。播了8集,試完水溫,明日起逢周一至五每晚10點,「硬撼」強敵《烈火雄心3》,「多年來,都沒有必要打,我們不考慮TVB做什麼,但我們知道要做到有錢賺,是絕對可以」。
明報記者 謝凱瑩
擺明車馬、抄足台灣 中天台的政治搞笑節目《全民最大黨》,《香港亂噏》幕後「大腦」原來是曾掌管中天綜合台及娛樂台,現任亞視 製作高級副總裁的鄭偉強。
曾參與《康熙來了》製作
曾在無綫20年、亞視10年,電視業經驗豐富的鄭偉強,04年到中天台工作,娛樂台大小節目都有份參與製作,代表作包括台灣收視稱霸的《康熙來了》,而《全民最大黨》當地收視平均約有1%,亦是受歡迎節目之一。
今年3月,鄭偉強跟隨亞視行政總裁胡競英由台灣來到亞視,一回來便感到香港人怨氣大,因此他決定做一個可以給市民宣泄的節目,不講嚴肅政治,只要大家笑,「從台灣回港,社會不開心的人多過開心,所以要用幽默,讓大家有渠道宣泄」。因此,《香港亂噏》要做的,就是亂噏,「可以小事化大,不能無中生有」,「可以通俗,不能低俗」,這些是他們謹守的規條。
不談宗教內地政治
台灣氣氛政治味濃,談政治玩人物,阿扁、小馬哥照玩可也,「亂噏」中可以見到煲呔曾、財爺、長毛 ,卻一定不會見到溫爺爺。「電視做10年無進步,政府做10年退晒步,令我們有更大空間去做。」他認為,今次《香》的最大突破,就是他們夠膽扮政府高官、議員,但強調節目要玩,絕對不談宗教,亦不說國家政治,「這些太嚴肅,做香港民主都有排做啦!」
對於目前觀眾對《香港亂噏》的反應,他說﹕「OK,咁短時間,可以見到網上受到歡迎,節目迴響好大。」找幾個演員「扮嘢」,靠化妝、演技,他透露《香》的投資成本不高,無論人力和預算都不及當年《香港睇真啲》、《百萬富翁》的五分之一,「TVB的《謎》,搭個布景幾層樓,可能仲貴過我們」。
新節目傾向小本製作
他表示,做慣台灣的電視台,深明要賺錢,故現時計劃開的新節目都會傾向小本製作,下一步會計劃引入其他台灣節目,但「一定會用香港材料煮台菜」,「亞視有條件做到贏錢,因為我們可以做到有突破、非傳統節目,但不是要贏其他人」。
----------------------
請呢d高層至係路,勝不驕
邊好似葉x寶咁大放厥詞,講多錯多:icon9: 原帖由 garyi 於 2009-7-1212:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇過一集
覺得模仿唔係好得:icon101:
:icon075: :icon075:
唔夠模仿高手:icon101: 驗毒主客和,有得諗:icon101:
半粒鐘唔夠喉添:icon101:
頁:
[1]
2