哈利波特–混血王子的背叛(內有劇透)
妙麗:icon112:Luna:icon8: :icon8:
反正都追左5集,唔爭在追埋餘下:icon101:
鄧不利多:icon074:
[ 本帖最後由 古都 於 2009-7-1801:56 AM 編輯 ] 原帖由 古都 於 2009-7-1609:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
妙麗:icon112:
Luna:icon8: :icon8:
反正都追左5集,唔爭在追埋餘下:icon101:
鄧不利多:icon074:
X
我陣間睇呀 :icon101: 3d版係咪昆水的:icon102: ? 原帖由 奧雲仔 於 2009-7-1712:37 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
X
我陣間睇呀 :icon101:
係人都知佢今集便當啦:icon101: 原帖由 vander 於 2009-7-1706:03 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
3d版係咪昆水的:icon102: ?
好似話opening係3d 原帖由 ken809 於 2009-7-1718:09 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係人都知佢今集便當啦:icon101: 我唔知 :( 原帖由 ken809 於 2009-7-1706:09 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係人都知佢今集 啦:icon101:
老味,個個都有睇小說咩:icon102: 都好支離破碎下…
好似中段水仙帶個人狼去殺哈利…其實同情節推進無咩關係,只係凸顯左金妮重視哈利的一點…
成日想帶出馬糞的孤獨…shot拍得幾好,但唔係好成功
好多地方都交代得唔清唔楚,佛地魔的身世完全唔提(係下集的關鍵),本集最重要的道具混血王子本書,亦被邊緣化…
最後食死人又無大鬧學校,石內卜自爆係混血王子又完全無交代點解,唔睇書又點知石內卜做咩要叫自己做混血王子,呢段同佢為何會加入食死人好大關係。 原帖由 Dioray 於 2009-7-1718:20 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
都好支離破碎下…
好似中段水仙帶個人狼去殺哈利…其實同情節推進無咩關係,只係凸顯左金妮重視哈利的一點…
成日想帶出馬糞的孤獨…shot拍得幾好,但唔係好成功
好多地方都交代得唔清唔楚,佛地魔的身世完全唔提(係下 ... 我未睇架 :( 原帖由 makkaho 於 2009-7-1706:19 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
老味,個個都有睇小說咩:icon102:
老味, 可以聽人講架嗎:(:icon101: 原帖由 ken809 於 2009-7-1706:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老味, 可以聽人講架嗎:(:icon101:
既然你認為全世界人都應該知,我冇野講:( :icon074: sorry 原帖由 Hakkinen 於 2009-7-1706:31 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我未睇架 :(
SORRY....
我以為出書時情節已經通晒天…對不起,無心的:icon099: 睇完
今集好平淡 ...
無咩高潮位 :icon102:
本身好期待 ...
同樓上一樣好多野都無交代到 :icon083:
好似為下一集鋪路咁
其實石內卜係咪You Know Who個仔 ??? 所以先叫混血王子呀 ??? :icon101:
Dumbledore :sacchi:
Hermione Granger 都係咁正 :icon112:
Luna 真係好鬼正 :icon8: 上一集睇已經係 不如係標題加返內有劇透4個字:icon101: 我想問 , 未睇又將會睇既member, 點解會入黎呢:icon101: 原帖由 garyi 於 2009-7-1801:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想問 , 未睇又將會睇既member, 點解會入黎呢:icon101:
好奇 :icon101: 原帖由 奧雲仔 於 2009-7-1801:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇完
今集好平淡 ...
無咩高潮位 :icon102:
本身好期待 ...
同樓上一樣好多野都無交代到 :icon083:
好似為下一集鋪路咁
其實石內卜係咪You Know Who個仔 ??? 所以先叫混血王子呀 ??? :icon101:
Dumbledore :sacch ...
你個問題我想叫你睇書搵答案, 得唔得 ? :icon101:
麻瓜 + 巫師 既後代 = 混血王子 石內卜個媽咪個名叫..:icon101: 原帖由 古都 於 2009-7-1802:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
石內卜個媽咪個名叫..:icon101:
Prince
頁:
[1]
2