江湖傳聞,決賽請左楊宗緯做嘉賓:eek:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2220:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
江湖傳聞,決賽請左楊宗緯做嘉賓:eek:
為何這個沒能使我驚奇? :icon101:
慶子幾正:cool:
今次 超級巨聲 D評判勁左咁多既!?
Walter Ma:豹哥既豹腔:icon101:
cvcuUeLIFHc
佢應該留返在決賽唱?
期待佢在楊宗緯面前唱:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2923:05 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
cvcuUeLIFHc
佢應該留返在決賽唱?
期待佢在楊宗緯面前唱:icon101:
佢唱得好麻麻咋wor
剩係識用力去唱,冇晒d高低起伏:icon110:
原帖由 AC米仔 於 2009-11-3012:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢唱得好麻麻咋wor
剩係識用力去唱,冇晒d高低起伏:icon110:
成首唱可能會好D:icon101:
請到黃國倫做評判:eek2:
原帖由 歐石南 於 2009-12-421:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
請到黃國倫做評判:eek2:
首位兩邊都出現過嘅評判? :icon101:
推到完場
亢帥克同羅力威成場係台上都不停咬耳仔
其實邊個冠軍邊個亞軍都已經無乜分別:icon101:
0.1:icon062:
完場
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-12-611:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
0.1:icon062:
其實有冇計到SMS投票?
0.1分真係假到:icon061:
不過佢同洋蔥對唱真係有高手過招既味道
原帖由 麥旋風 於 2009-12-611:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實有冇計到SMS投票?
我諗個分係作出黎 :icon101:
原帖由 Smithy 於 2009-12-712:03 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
0.1分真係假到:icon061:
不過佢同洋蔥對唱真係有高手過招既味道
洋蔥有D HEA唱:icon092: (當然全力唱就明玩野啦:icon101: )
原帖由 天才守門員 於 2009-12-712:11 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
洋蔥有D HEA唱:icon092: (當然全力唱就明玩野啦:icon101: )
學肥媽話齋..都放哂位比亢帥克上:icon102:
突然覺得巨聲班人好慘:icon101: