Taken-救參96小時
網上一致好評,我睇星期四8:30,全院滿座,果然緊張刺激,非常好睇 雖然又係超人打大佬片,冇咩驚喜但真係拍得好~成本低(如果荷里活拍,起碼最後追蔘追到外國)
線索-->追查的橋又講得通
我唔信洛比桑冇份拍啦:icon081:
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2009-7-3112:15 AM 編輯 ] 鍾意套片NO BULLSHIT NO MERCY:icon112:
最後O個槍「WE CAN...」BANG!,爽快:cool:
個女真係唔值咁多錢 :icon076:
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2009-8-211:01 PM 編輯 ] 節奏好明快
唔知點解主角可以咁勁 :icon101:
頁:
[1]