月9 追加キャスト情報
刑事役に伊藤淳史、成宮寛貴、哀川翔、石倉三郎、沢田雅美、前田吟、井上芳雄
刑事課長役に田中好子
back inged~:icon064:
原帖由 傑夫仔 於 2009-9-609:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
月9 追加キャスト情報
刑事役に伊藤淳史、成宮寛貴、哀川翔、石倉三郎、沢田雅美、前田吟、井上芳雄
刑事課長役に田中好子
電車做刑事?:icon101:
原帖由 李喂凸 於 2009-9-609:23 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
back inged~:icon064:
大大寫唔寫report?
原帖由 Eggio 於 2009-9-609:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
電車做刑事?:icon101:
下車了:onion42:
45E6EaFZmb4
好無聊的遊戲呢~
雖然我都想玩埋一份
渣幹同仁美對奶
XUqcjzC2JAY
呢的女
唔岩做老婆
原帖由 Eggio 於 2009-9-609:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[上野树里与5个:o ][上野樹里]近期发布
:icon040: :icon101:
剛睇完raw
評語 (以下反白無乜劇透)
新井浩文先係主角,劇入面其他配角句括Lily Franky都比樹搶戲
完全係搵笨取巧,搵四個謊言導演Takahata秀太番o黎就係拍o的咁o既野?
---
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2009-9-610:13 PM 編輯 ]
S3XwnPy4baU
索
:icon030:
原帖由 anto 於 2009-9-610:20 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon030:
我地hea到被人半催走
下次(再有既話)
唔好去呢間,唔好飲:icon101:
原帖由 anto 於 2009-9-610:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon030:
點呀贏家:(
好累,等頭乾就訓了
原帖由 makkaho 於 2009-9-700:17 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
點呀贏家:(
乜你唔係贏家咩? :eek2: :icon101:
昨晚中村俊輔從澳洲致電到我家找我
多年沒這樣跟他通電話說球了
:handshake:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-712:56 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
乜你唔係贏家咩? :eek2: :icon101:
佢係玩大富翁的贏家:( :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-712:56 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
乜你唔係贏家咩? :eek2: :icon101:
頭獎嬴家:icon112: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-9-701:20 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
佢係玩大富翁的贏家:( :icon101:
[閒王] 人地就乜_都贏家!
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-701:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
昨晚中村俊輔從澳洲致電到我家找我
多年沒這樣跟他通電話說球了
:handshake:
他e家係澳洲做咩?
落地生根?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-701:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[閒王] 人地就乜_都贏家!
:icon101:
?:icon101: