射手shooter 發表於 2009-12-25 22:13:59

原帖由 阿爆 於 2009-12-2521:23 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

講堅, 岩岩個part 好得:icon112: :icon101:

會唔會學奇幻世紀的公式咁...

狂loop:icon101:

rob_van_dam 發表於 2009-12-25 22:33:35

而家TVB D劇好似係唔係都將個結局放係星期六,日谷收視

henrytam 發表於 2009-12-25 22:47:12

原帖由 hoyte 於 2009-12-2510:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

春夏秋冬:icon101:
烏鴉:icon101:

阿爆 發表於 2009-12-25 22:51:09

原帖由 rob_van_dam 於 2009-12-2510:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家TVB D劇好似係唔係都將個結局放係星期六,日谷收視
係因為而家成日都停播, 但係又要想新劇係禮拜一上, 搞到成日都要禮拜六日播Last 一/兩集

截拳道小子 發表於 2009-12-25 22:55:00

http://www.imagebeast.net/images/q4skszfzxbl07m1qgkc.jpghttp://www.imagebeast.net/images/raa6wbssmmi7w3d16r9t.jpg

ken809 發表於 2009-12-25 23:47:51

原帖由 water_long 於 2009-12-2509:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.imagebeast.net/images/akzudut50rwmu27z2fqj.jpg
呢part冇睇到:(
有冇人話俾我聽發生咩事?:(:icon101:

射手shooter 發表於 2009-12-25 23:53:42

原帖由 ken809 於 2009-12-2523:47 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

呢part冇睇到:(
有冇人話俾我聽發生咩事?:(:icon101:

打格仔未來戰士去錯年代:icon101:

henrytam 發表於 2009-12-26 00:01:01

原帖由 射手shooter 於 2009-12-2511:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


打格仔未來戰士去錯年代:icon101:
去到香港就會自動變成香港人的樣子:icon101:

ken809 發表於 2009-12-26 14:03:50

原帖由 射手shooter 於 2009-12-2511:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


打格仔未來戰士去錯年代:icon101:
睇返, 好gag:(:icon101:

ken809 發表於 2009-12-26 14:04:27

原帖由 henrytam 於 2009-12-2612:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

去到香港就會自動變成香港人的樣子:icon101:
干擾功能:icon101:

TinTin 發表於 2009-12-26 20:17:36

好惡搞 :icon101: :icon8:

中場指揮官 發表於 2009-12-26 20:26:59

幾搞笑:icon101: ,可惜錯過左好多集...:(

肥仔麟 發表於 2009-12-27 02:26:10

:icon101: 原帖由 ken809 於 2009-12-2602:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

干擾功能:icon101:
呢一度真係幾好笑 :icon101:

"睇怕我而家行去美國都要行廿年"

杰少仔 發表於 2009-12-27 20:00:40

:eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Gianni Rivera 發表於 2009-12-27 21:06:38

circulating story:eek2: :icon101:

古都 發表於 2009-12-27 21:16:18

呢套野拍得好高班:icon8:

牛王妹好正呀:icon094: :icon094::icon094::icon094::icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094:
:icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094:

[ 本帖最後由 古都 於 2009-12-2709:18 PM 編輯 ]

Gianni Rivera 發表於 2009-12-27 21:59:41

so funny?????:icon101:

makkaho 發表於 2009-12-27 21:59:45

即係點?:icon101:

rob_van_dam 發表於 2009-12-27 22:00:04

有續集???

Raul_Gonzalez 發表於 2009-12-27 22:00:05

唔_係呀話?! :icon071:
頁: 1 2 3 [4] 5
查看完整版本: 巴不得爸爸