原帖由 阿爆 於 2009-12-2521:23 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講堅, 岩岩個part 好得:icon112: :icon101:
會唔會學奇幻世紀的公式咁...
狂loop:icon101:
而家TVB D劇好似係唔係都將個結局放係星期六,日谷收視
原帖由 hoyte 於 2009-12-2510:00 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
春夏秋冬:icon101:
烏鴉:icon101:
原帖由 rob_van_dam 於 2009-12-2510:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
而家TVB D劇好似係唔係都將個結局放係星期六,日谷收視
係因為而家成日都停播, 但係又要想新劇係禮拜一上, 搞到成日都要禮拜六日播Last 一/兩集
http://www.imagebeast.net/images/q4skszfzxbl07m1qgkc.jpghttp://www.imagebeast.net/images/raa6wbssmmi7w3d16r9t.jpg
原帖由 water_long 於 2009-12-2509:18 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.imagebeast.net/images/akzudut50rwmu27z2fqj.jpg
呢part冇睇到:(
有冇人話俾我聽發生咩事?:(:icon101:
原帖由 ken809 於 2009-12-2523:47 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢part冇睇到:(
有冇人話俾我聽發生咩事?:(:icon101:
打格仔未來戰士去錯年代:icon101:
原帖由 射手shooter 於 2009-12-2511:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
打格仔未來戰士去錯年代:icon101:
去到香港就會自動變成香港人的樣子:icon101:
原帖由 射手shooter 於 2009-12-2511:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
打格仔未來戰士去錯年代:icon101:
睇返, 好gag:(:icon101:
原帖由 henrytam 於 2009-12-2612:01 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
去到香港就會自動變成香港人的樣子:icon101:
干擾功能:icon101:
好惡搞 :icon101: :icon8:
幾搞笑:icon101: ,可惜錯過左好多集...:(
:icon101: 原帖由 ken809 於 2009-12-2602:04 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
干擾功能:icon101:
呢一度真係幾好笑 :icon101:
"睇怕我而家行去美國都要行廿年"
:eek::eek::eek::eek::eek::eek:
circulating story:eek2: :icon101:
呢套野拍得好高班:icon8:
牛王妹好正呀:icon094: :icon094::icon094::icon094::icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094:
:icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094: :icon094:
[ 本帖最後由 古都 於 2009-12-2709:18 PM 編輯 ]
so funny?????:icon101:
即係點?:icon101:
有續集???
唔_係呀話?! :icon071: