唐素琪 結婚了~
給一直愛我&支持我的你們相信你哋都有睇上期ME專訪﹐都知道我黎緊既方向。。同埋計劃結婚。。。
我諗暫時都無機會有fun出﹐同埋將來就算有﹐都會係d有關兒童既活動。。。都不會跟以前一樣了。。。
我同你哋相熟的這一班﹐真的建立了不少感情﹐最開心就係你哋自己都成了好朋友。。。 雖然我在過去的日子都沒有很多的funz讓你哋出來﹐但你哋都不變的支持我﹐真的很感謝﹗﹗﹗希望黎緊既日子﹐就算唔再跟我(並不代表不再支持我)﹐我哋都可以keep住一個互相支持﹐互相鼓勵既友誼關係。。。 希望大家都開開心心﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗
重有呀﹐我會叫返自己做Sukie,你哋會唔會唔慣呢。。。﹖
:sacchi: 揾處好人家確係明智既決擇:icon8: 原帖由 AC米仔 於 2010-2-1001:02 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
揾處好人家確係明智既決擇:icon8:
:icon075:
恭喜~ 原帖由 AC米仔 於 2010-2-1001:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
揾處好人家確係明智既決擇:icon8:
同意到極:icon8: 佢自己家中都有錢,入娛樂圈都係玩玩下 出過碟未?:icon101: 原帖由 傑夫仔 於 2010-2-1012:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
出過碟未?:icon101:
一隻…上年十月! 原帖由 傑夫仔 於 2010-2-1012:06 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
出過碟未?:icon101:
婚後出兒歌碟唔得? :icon101: 叫sukie咪幾好
切爾西不太適合你 http://ww1.sinaimg.cn/large/670316d9jw6de2uq32c1jj.jpg:icon099: :bye: 修爾斯
頁:
[1]