疾峰 發表於 2010-2-10 00:58:09

唐素琪 結婚了~

給一直愛我&支持我的你們


相信你哋都有睇上期ME專訪﹐都知道我黎緊既方向。。同埋計劃結婚。。。
我諗暫時都無機會有fun出﹐同埋將來就算有﹐都會係d有關兒童既活動。。。都不會跟以前一樣了。。。

我同你哋相熟的這一班﹐真的建立了不少感情﹐最開心就係你哋自己都成了好朋友。。。 雖然我在過去的日子都沒有很多的funz讓你哋出來﹐但你哋都不變的支持我﹐真的很感謝﹗﹗﹗希望黎緊既日子﹐就算唔再跟我(並不代表不再支持我)﹐我哋都可以keep住一個互相支持﹐互相鼓勵既友誼關係。。。 希望大家都開開心心﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗

重有呀﹐我會叫返自己做Sukie,你哋會唔會唔慣呢。。。﹖

:sacchi:

AC米仔 發表於 2010-2-10 01:02:12

揾處好人家確係明智既決擇:icon8:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-2-10 01:49:27

原帖由 AC米仔 於 2010-2-1001:02 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
揾處好人家確係明智既決擇:icon8:

:icon075:
恭喜~

射手shooter 發表於 2010-2-10 02:00:26

原帖由 AC米仔 於 2010-2-1001:02 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
揾處好人家確係明智既決擇:icon8:

同意到極:icon8:

Dioray 發表於 2010-2-10 10:01:41

佢自己家中都有錢,入娛樂圈都係玩玩下

傑夫仔 發表於 2010-2-10 12:06:12

出過碟未?:icon101:

疾峰 發表於 2010-2-10 12:42:36

原帖由 傑夫仔 於 2010-2-1012:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
出過碟未?:icon101:
一隻…上年十月!

Raul_Gonzalez 發表於 2010-2-10 19:32:25

原帖由 傑夫仔 於 2010-2-1012:06 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
出過碟未?:icon101:

婚後出兒歌碟唔得? :icon101:

Roberto Mussi 發表於 2010-2-24 11:27:26

叫sukie咪幾好
切爾西不太適合你

疾峰 發表於 2011-2-6 23:14:42

http://ww1.sinaimg.cn/large/670316d9jw6de2uq32c1jj.jpg:icon099:

熱刺#29戴維斯 發表於 2011-2-6 23:20:55

:bye: 修爾斯
頁: [1]
查看完整版本: 唐素琪 結婚了~