SA基不認不認還需認
(明報)2010年3月27日 星期六 20:10藝人鄭中基與蔡卓妍 (阿Sa)一起召開記者會,承認兩人2006年在洛杉磯 結婚,現已分手,正辦理離婚手續。
鄭中基在記者會上表示,結婚是一個事實,他們在2006年在雙方家長支持下,在洛杉磯結婚。他們一直認為結婚是私人的事,沒必要公開,雙方亦同意以這方法處理,但最近失實的報道,令他們要出來交代,這亦是最後一次交代。
他表示,結婚時候,生活非常開心,隨大家共同成長,有更深入了解,為了對大家更好,最近宣布分開,這是在理性情況下的決定,分開不是因為第三者,亦不是如報章的失實報道。
他指出,至於離婚問題,現時正處理,會按法律程序去做。鄭中基忍不住流淚稱,儘管不能成為夫妻,但大家過了一段好開心的時間,希望日後可以有成為好朋友,亦呼籲傳媒給大家一點空間。
一早認左咪算囉, 講咁多大話都係要畀人踢爆 鄭中基忍不住流淚稱,
:icon041: :icon041: :icon041: 我好想問最初係咪阿sa自己無端端自爆開始?:icon101:
還是有雜誌篤爆先:icon101: 原帖由 henrytam 於 2010-3-2708:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我好想問最初係咪阿sa自己無端端自爆開始?:icon101:
還是有雜誌篤爆先:icon101:
好似係阿sa認分手 中基喊得好犀利
好戲定真性情:icon050: 原帖由 古都 於 2010-3-2710:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中基喊得好犀利
好戲定真性情:icon050:
看了越光寶盒兩次,很確定一定無咁好戲:(:(:(:(:(:( 我都唔明點解佢地私人感情要向傳媒交代... :o 原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-2710:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
看了越光寶盒兩次,很確定一定無咁好戲:(:(:(:(:(:(
點解你睇2次?:icon101: 原帖由 古都 於 2010-3-2722:37 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
中基喊得好犀利
好戲定真性情:icon050:
佢學成龍?:( 原帖由 古都 於 2010-3-2710:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解你睇2次?:icon101:
請追日藝post:( I-cable個網幾乎連唔上線… 心諗: 關人隱事咩:bye: 睇左重播,發現中基喊的三個可能
1) 戲很好,應該可以羅影帝
2) 真係好傷心
3) FLASH太閃
個人認為係第三個可能比較大 原帖由 Liverman 於 2010-3-2708:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
好似係阿sa認分手
一次記者會到自自地爆 , 話自己而家係單身 中A對於自己回復自由身又可以4圍9女
喜極而泣? 原帖由 Liverman 於 2010-3-2708:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
好似係阿sa認分手
以我所知既,就係阿sa有一日無端端認已經同太子分左手:icon101:
我當時就O哂嘴,都從來冇認過有拍拖,點解要自爆分手呢:icon101:
仲要好似已經係分左一排?:icon101:
我只能聯想到為演唱會宣傳:icon101: 原帖由 henrytam 於 2010-3-2802:19 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
以我所知既,就係阿sa有一日無端端認已經同太子分左手:icon101:
我當時就O哂嘴,都從來冇認過有拍拖,點解要自爆分手呢:icon101:
仲要好似已經係分左一排?:icon101:
我只能聯想到為演唱會宣傳:icon101: ...
先有傳佢地結左婚
俾人問
跟住自爆 原帖由 hehe0114 於 2010-3-2803:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
先有傳佢地結左婚
俾人問
跟住自爆
生果報爆先?:icon101:
被爆先焗認都合理d :icon101: 但明報週刊早前訪問阿sa,阿sa認左喎<-果時未講分手 原帖由 henrytam 於 2010-3-2802:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
以我所知既,就係阿sa有一日無端端認已經同太子分左手:icon101:
我當時就O哂嘴,都從來冇認過有拍拖,點解要自爆分手呢:icon101:
仲要好似已經係分左一排?:icon101:
我只能聯想到為演唱會宣傳:icon101: ...
起源就是阿SA無端端爆左出來....
--
不過之後又變得好隱悔咁樣....
就好似有心引開條線...
跟住要借班記者去爆單野出來咁...
頁:
[1]
2