阿爆 發表於 2011-7-6 22:31:51

其實發現左好多集, Tavia 想是是正正咁講野, 但反而佢講到有少少似酒店風雲咁.. 有少少痴痢根咁:icon102: :icon101:

choy991044 發表於 2011-7-7 21:46:47

呢個陪審團陣容好強大 :icon101:

阿爆 發表於 2011-7-7 21:57:45

原帖由 choy991044 於 2011-7-709:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢個陪審團陣容好強大 :icon101:
真係可以咩人都有 :icon101:

陪審員的資格

出任陪審員是每一位合乎資格的香港市民應盡的責任。

雖然出任陪審員有時會帶來不便,然而香港是一個法治社會,擁有透明度高的法律制度,陪審團所扮演的角色尤為重要,因此出任陪審員也是一種榮幸。

任何具備下列條件的香港居民,均有資格出任陪審員:

年滿21歲但未滿65歲;
精神健全而並無任何使其不能出任陪審員的情況如聽覺或視覺的損傷等;
品格良好,及
熟悉聆訊時所採用的語言— 即中文或英文(視乎個別情況而定)




如何挑選陪審員?

若你符合出任陪審員的資格,人事登記處處長會把你的名字納入陪審員名單內,並由高等法院司法常務官發出通知,通知你將會把你列入陪審員名單內。

高等法院司法常務官每兩年編製一份陪審員臨時名單,該名單於十月或以前擬定,然後在翌年二月或以前確認。司法常務官亦可隨時增補該份名單。臨時名單或增補名單一經備妥,司法常務官會在憲報及報章刊登公告,說明該名單已可供查閱。

高等法院司法常務官每星期以隨機抽選的方式,從陪審員名單內抽出若干數目的陪審員。若你被抽中,法庭會以掛號郵遞把傳票寄給你。一般會向你發出最少 21 天通知,並請你在指定日期前往高等法院或死因裁判法庭。

曾接受傳召而出席的陪審員,一般在兩年內不會再被傳召。

choy991044 發表於 2011-7-7 22:02:42

原帖由 阿爆 於 2011-7-709:57 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

真係可以咩人都有 :icon101:

陪審員的資格

出任陪審員是每一位合乎資格的香港市民應盡的責任。

雖然出任陪審員有時會帶來不便,然而香港是一個法治社會,擁有透明度高的法律制度,陪審團所扮演的角色尤為重要,因此出 ...
so sorry 我意思係演員陣容 :icon101:

阿爆 發表於 2011-7-7 22:04:24

原帖由 choy991044 於 2011-7-710:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

so sorry 我意思係演員陣容 :icon101:
真係揀到7個完全唔同feel :icon101:

灰袍聖徒 發表於 2011-7-7 22:20:32

我想呀:icon124:

makkaho 發表於 2011-7-7 22:20:48

:icon124:

傑夫仔 發表於 2011-7-7 22:21:28

Jed

射手shooter 發表於 2011-7-7 22:21:34

:icon124:

熱刺#29戴維斯 發表於 2011-7-7 22:29:47

??冇睇

截拳道小子 發表於 2011-7-7 23:10:49

http://www5.picturepush.com/photo/a/6048593/img/6048593.jpg

原帖由 灰袍聖徒 於 2011-7-710:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我想呀:icon124:

iivan 發表於 2011-7-7 23:19:50

12 Angry Men:icon101:

古都 發表於 2011-7-8 10:10:56

呢套唔差, 承接上一部怒火街頭,詳細描述法庭,
雖然我唔知實際操作係點:icon101:

傑夫仔 發表於 2011-7-8 12:51:05

原帖由 截拳道小子 於 2011-7-711:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www5.picturepush.com/photo/a/6048593/img/6048593.jpg


淫到on9

橙色力量 發表於 2011-7-8 12:56:32

原帖由 截拳道小子 於 2011-7-711:10 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www5.picturepush.com/photo/a/6048593/img/6048593.jpg


潛力圖:icon124:

但男的眼中只有CCTVB...:(
:icon101:

阿爆 發表於 2011-7-8 21:47:25

Amy 姐呢兩集講陪審團真係幾好, 真係連陪審團都可以有機會有黑幕, 老屈:icon035:

古都 發表於 2011-7-8 21:51:05

我信CHIMA,
陳茵微真係欠小

阿爆 發表於 2011-7-8 21:56:47

原帖由 古都 於 2011-7-809:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我信CHIMA,
陳茵微真係欠小
我都揀無罪

天才守門員 發表於 2011-7-8 22:03:25

原帖由 阿爆 於 2011-7-809:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
Amy 姐呢兩集講陪審團真係幾好, 真係連陪審團都可以有機會有黑幕, 老屈:icon035:
6jGfFra-OXE
四眼佬令我想起呢段片

古都 發表於 2011-7-8 22:06:28

都幾好笑:icon101:
頁: 1 [2] 3 4 5 6
查看完整版本: 真相