王祖藍正式成為新一代橋子:icon082:
唔係同你講呀矮仔:icon126:
本帖最後由 oolongtea 於 2013-5-29 23:32 編輯
bb今日出碟
等中字:icon065:
石原都係整定二奶命
ydmUfp52Y-k
本帖最後由 oolongtea 於 2013-5-29 23:40 編輯
加埋穗香同太鳳新一代人腳就齊哂:onion29:
山本美月綜藝一聽到把聲就down哂機:onion2:
HRc56KaMiPM
http://player.youku.com/player.php/sid/XMzQxMTczNDQw/v.swf
本帖最後由 oolongtea 於 2013-5-29 23:51 編輯
認真
第二樂章>>海女>>烘焙坊
咪因為畫質差出得慢而錯過呢套
知啦,漏左個bb嘛
費事又整嬲人
iQmDcxxNas0
加埋穗香同太鳳新一代人腳就齊哂
山本美月綜藝一聽到把聲就down哂機
...
oolongtea 發表於 2013-5-29 23:39 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲係被容許犯錯既年齡,演技低班可原諒
所以唔生得格衰
基本上冇咩邊個討厭(幸好冇宮崎香蓮同忽那)
橋本愛 本田翼 木村文乃 西内まりや 二階堂ふみ 能年玲奈
山本美月 刈谷友衣子 広瀬アリス 川口春奈 松岡茉優 有村架純
上排大力壓到下排
西內瑪利亞都ok,混合左優香,景子,夏帆
拍落吉村武士顯傻bb
土屋,山本,橋子呢款有距離感
間中唔著校服(好似冇錢買便服咁),著下私服,又開朗笑下,又成個唔同哂
大閨女再似德成都無所謂
另一套,如果俺要睇主角(淨係識)SHOW肌肉
不如睇張家輝好過
http://player.youku.com/player.php/sid/XNTYwMzEyNTk2/v.swf
http://player.youku.com/player.php/sid/XNTYyNDc1OTM2/v.swf
本帖最後由 李喂凸 於 2013-5-30 01:45 編輯
知啦,漏左個bb嘛
費事又整嬲人
oolongtea 發表於 2013-5-29 23:49 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只比顏同sweet sweet
三吉跑贏一條街
未來月九人選
講起又講
短髮呢個正妹都有機架,叫who?(google search壤左)
睇落必會大紅喎
1Xxnp0Q1GYQ
仲係被容許犯錯既年齡,演技低班可原諒
所以唔生得格衰
基本上冇咩邊個討厭(幸好冇宮崎香蓮同忽那)
橋本 ...
李喂凸 發表於 2013-5-30 01:33 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
總算有班新血接,唔使一日到黑對住四隻神獸
而家就一定話最待見刈谷同BB啦
松岡見佢上濱田雅功節目幾玩得,都OK
下季月9陣容仲吸引過今季
雖然吉9好好J
只比顏同sweet sweet
三吉跑贏一條街
未來月九人選
講起又講
短髮呢個正妹都有機架,叫who?(google sea ...
李喂凸 發表於 2013-5-30 01:43 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
早見唔識讀
聽講係某團成員喎
wTTe7v4k1Is
下季月9陣容仲吸引過今季
雖然吉9好好J
makkaho 發表於 2013-5-30 01:51 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
吉高角色傻到來又唔可愛:icon050:
同福山冇以前小幸火花
由前一輯集集看
而睇邊個做兇手先下
性別歧視:男人做兇手又好睇過女人
鋪排精密,動機又冇咁on 9
岩岩魷魚果集,低班到呢
刈谷友衣子-->全智賢既視感
整多套gal cirle吸幾件女一齊做主角啦,到時就比到高低(唔要教師做主角果類校 ...
李喂凸 發表於 2013-5-30 01:59 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
開番折翼天使系列仲好啦
群戲親都係分唔勻無哩發揮
早見唔識讀
聽講係某團成員喎
oolongtea 發表於 2013-5-30 01:55 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:eek2: :eek: :icon013:
嗟嗟嗟嗟嗟
唔怪咁親切啦:icon041:
YybZ90KhvVM
吉高角色傻到來又唔可愛
同福山冇以前小幸火花
由前一輯集集看
而睇邊個做兇手先下
性別歧視:男 ...
李喂凸 發表於 2013-5-30 02:04 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
魷魚果集都叫做有D科學理論,之前2至6集湯川學變左偵探
吉高個角色都多舊魚,上輯內海都叫做自己有D推理(雖然唔一定岩),今輯岸谷乜都係靠湯川,死小孩咁款
開番折翼天使系列仲好啦
群戲親都係分唔勻無哩發揮
oolongtea 發表於 2013-5-30 02:09 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
要有返溫水洋一生瀨勝久果班人先好睇:icon101:
好久沒來了…
其實一來是已經很少追看日劇,二來是習慣用左FB,就自然少上來了…
這季的日劇,只看了《深夜烘焙坊》,不過算滿冷門的…然後,家族遊戲,好像台灣ptt日劇版一堆人推。這兩個月,多係陪家人用ipad橋韓劇喎…日劇上季只看了《鳶》和《Dinner》,睇返一些舊日劇…《西洋古董洋果子店》《冰之世界》
好久沒來了…
橋子 發表於 2013-5-31 09:08 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
:icon047: