唔好唔記得呢隻GAME有特殊召喚
可以扣兩行血:icon101:
佐助如果有埋萬華鏡寫輪
真係屈爆機
原帖由 chungundertaker 於 2007-3-1703:45 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
自己都會傷埋:icon101:
仲要唔係100%咁出
如果100%
鳴人隻手真係拜拜:icon101:
原帖由 yuren 於 2007-4-2901:58 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
容咩易
只要將回復魔法升級....:icon101:
之前試過啦
千代婆婆令我愛羅復活:icon032:
原帖由 疾峰 於 2007-4-2911:28 AM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
佐助如果有埋萬華鏡寫輪
真係屈爆機
一定有喇 , 又有超西咒印
嗚人而家去打佢 , 應該會比助佐一野ko :icon101:
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-2902:47 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
之前試過啦
千代婆婆令我愛羅復活:icon032:
呢個一命換一命:icon101:
都好d~
原帖由 肥仔麟 於 2007-4-2903:34 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
一定有喇 , 又有超西咒印
嗚人而家去打佢 , 應該會比助佐一野ko :icon101:
反而鳴人走左去修練兩年..
返黎只係出現4尾:icon101:
手裏劍螺旋丸都係返黎再學:icon101:
原帖由 疾峰 於 2007-4-2904:01 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
反而鳴人走左去修練兩年..
返黎只係出現4尾:icon101:
手裏劍螺旋丸都係返黎再學:icon101:
冇法啦
話晒嗚門先係主角
無理由無啦啦隔左三年返黎會變到最超勁
中間d過程飛晒唔講:icon101:
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-2904:11 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
冇法啦
話晒嗚門先係主角
無理由無啦啦隔左三年返黎會變到最超勁
中間d過程飛晒唔講:icon101:
:icon101:
懶得畫........
呢套野失衡晒啦,主角三年白過,佐助就勁到癲左:icon101:
幾時先肯完呀呢套野:icon101:
原帖由 Tommy 於 2007-4-2907:10 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
呢套野失衡晒啦,主角三年白過,佐助就勁到癲左:icon101:
幾時先肯完呀呢套野:icon101:
有排
曉仲有咁多個,而且打死左又可以加人
跟住依家佐助果度有多左幾條友
可能霧忍果幾個又走出黎
真係打極都打唔完:icon101:
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2007-4-2907:15 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
有排
曉仲有咁多個,而且打死左又可以加人
跟住依家佐助果度有多左幾條友
可能霧忍果幾個又走出黎
真係打極都打唔完:icon101:
有機會爛尾嗎..?:icon101:
越出越多角色作者點拎到個平衡:icon062:
佢打算畫3部 而家先到第2部中 (根第一部既大小黎睇)
真係有排:icon101:
睇黎"蛇"同木之葉小隊將會黎個激戰 :icon101:
助佐阿哥唔會咁快死呀嗎 ? 捧到上神台架wo :icon101:
原帖由 AirKID 於 2007-4-2922:53 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
佢打算畫3部 而家先到第2部中 (根第一部既大小黎睇)
真係有排:icon101:
仲黎第三部:eek2:
岸本意為自己畫緊JOJO定係魔戒:icon101:
copy from komica
http://mis.im.tku.edu.tw/~fireflyyen19a/new/index.php?res=65411
一頁完結狐忍:icon101:
:icon101: 有無人有動畫?
賀意小隊同明日間小隊之後
終於輪到大個左ge紅小隊出動:icon112:
好想睇篠,佢到依家為止淨係打左兩場:icon074:
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2007-5-1411:11 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/forum/images/common/back.gif
:icon101: 有無人有動畫?
自己b啦:icon101: