找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4303|回復: 2

[FM2011] 自創弱的聯賽, 但有財力都買不到一流球員

[複製鏈接]
發表於 2011-3-8 13:02:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
例如試過用editor的Nation Rules自創澳門甲組

季後攞到冠軍, 變成非常有錢球會(因設定冠軍獎金會是天文數字 )

但即使有財力, 都無法買好的球員. 只買到d大陸隊d後備腳
可以一兩次offer就說服球會, 但一同球員對話,就連談判機會都無, 他們都無興趣加入球會

是不因為球會或聯賽reputation過低??
球會reputation可以靠成績提升?
但聯賽reputation?

[ 本帖最後由 Z_Ho 於 2011-3-8  01:11 PM 編輯 ]
 樓主| 發表於 2011-3-9 00:15:59 | 顯示全部樓層
果然與聯賽reputation是有關係的...

剛做實驗, 用editor將一小國聯賽球隊同一英超球隊交換,
之後控制原英超球會, 結果即使想sign英非聯賽的U18球員, 球員都無興趣談判
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-3-20 23:02:52 | 顯示全部樓層
你依家先知?
今次加左聯賽reputation,岩D玩歐洲小聯賽既既
不過對亞洲依個已經分等既,就無咩用
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:07 , Processed in 0.037597 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表