找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2902|回復: 1

[FM] 2012 Load 唔番2011 d 陣用

[複製鏈接]
發表於 2011-10-25 02:20:06 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Load 唔番2011 d 陣用...一load 就error 彈返出去.....

請問各位有冇解決方法
發表於 2011-10-29 16:01:42 | 顯示全部樓層
當然LOAD不到吧。設定都大不同了。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-25 07:25 , Processed in 0.042093 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表