原帖由 天才守門員 於 2009-8-2802:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.hkcmforum.com/viewthread.php?tid=126671&page=58#pid4878286
年度之POST!
拍馬追唔上足球之神:(
原帖由 AirKID 於 2009-8-2819:03 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
拍馬追唔上足球之神:(
咪又係果 type..:icon101:
如果話「身材單薄唔岩踢英超」係咪起碼都會係季度之post:(
原帖由 henrytam 於 2009-8-2807:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
如果話「身材單薄唔岩踢英超」係咪起碼都會係季度之post:(
will i know wht you mean?:icon101:
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-8-2819:26 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
will i know wht you mean?:icon101:
:icon8: :icon101:
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-8-2807:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
will i know wht you mean?:icon101:
應該唔會:(
你地咁高,我咁膠:(
原帖由 henrytam 於 2009-8-2819:36 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
應該唔會:(
你地咁高,我咁膠:(
又唔好咁講
身型問題, 適唔適合踢英超定西甲, 其實難講絕對喎
足球就有哩樣過癮, 有很多絕對, 也有很多不夠絕對, 很是寫實
:icon101:
今晚
真.歐霸盃
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2802:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.hkcmforum.com/viewthread.php?tid=126671&page=58#pid4878286
年度之POST!
呢條友講野不嬲都咁on9架啦
原帖由 makkaho 於 2009-8-2811:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
呢條友講野不嬲都咁on9架啦
一向無視佢
支力至りH工H工:icon102:
原帖由 anto 於 2009-8-2912:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
支力至りH工H工:icon102:
你兩本kaho仲0係我度啊~:cool:
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-2912:22 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你兩本kaho仲0係我度啊~:cool:
即刻精神晒:cool:
等滅停:cool:
聽日買電話,印相,拎IV,睇老闆論壇:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2912:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日買電話,印相,拎IV,睇老闆論壇:icon101:
聽日放工我都要去買波boot,唔係冇鞋踢波:icon101:
原帖由 anto 於 2009-8-2912:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
即刻精神晒:cool:
等滅停:cool:
唔知幾時有:icon110:
原帖由 makkaho 於 2009-8-2912:27 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日放工我都要去買波boot,唔係冇鞋踢波:icon101:
我對朗拿甸奴幾好著:icon082:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-2912:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我對朗拿甸奴幾好著:icon082:
我著開adi F5:icon101:
岩我腳形+輕+球感非常好:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-2912:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔知幾時有:icon110:
你唔搞梗係冇架:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-2912:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你唔搞梗係冇架:icon101:
點解又係我:icon101:
我d中學同學又係咁:icon101: