找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-28 19:03:11 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-28  02:28 PM 發表
http://www.hkcmforum.com/viewthr ... ;page=58#pid4878286
年度之POST!


拍馬追唔上足球之神
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:06:48 | 顯示全部樓層
原帖由 AirKID 於 2009-8-28  19:03 發表

拍馬追唔上足球之神


咪又係果 type..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:17:04 | 顯示全部樓層
如果話「身材單薄唔岩踢英超」係咪起碼都會係季度之post
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:26:33 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-8-28  07:17 PM 發表
如果話「身材單薄唔岩踢英超」係咪起碼都會係季度之post

will i know wht you mean?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:32:14 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-8-28  19:26 發表

will i know wht you mean?


回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:36:40 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-8-28  07:26 PM 發表

will i know wht you mean?

應該唔會

你地咁高,我咁膠
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 19:40:00 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2009-8-28  19:36 發表

應該唔會

你地咁高,我咁膠


又唔好咁講

身型問題, 適唔適合踢英超定西甲, 其實難講絕對喎

足球就有哩樣過癮, 有很多絕對, 也有很多不夠絕對, 很是寫實

回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 21:29:19 | 顯示全部樓層
今晚
真.歐霸盃
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-28 23:50:45 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-28  02:28 PM 發表
http://www.hkcmforum.com/viewthr ... ;page=58#pid4878286
年度之POST!

呢條友講野不嬲都咁on9架啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:20:10 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-28  11:50 PM 發表

呢條友講野不嬲都咁on9架啦

一向無視佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:21:42 | 顯示全部樓層
支力至りH工H工
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:22:34 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-8-29  12:21 AM 發表
支力至りH工H工

你兩本kaho仲0係我度啊~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:24:21 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-29  12:22 AM 發表

你兩本kaho仲0係我度啊~

即刻精神晒
等滅停
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:25:44 | 顯示全部樓層
聽日買電話,印相,拎IV,睇老闆論壇
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:27:30 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-29  12:25 AM 發表
聽日買電話,印相,拎IV,睇老闆論壇

聽日放工我都要去買波boot,唔係冇鞋踢波
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:29:38 | 顯示全部樓層
原帖由 anto 於 2009-8-29  12:24 AM 發表

即刻精神晒
等滅停

唔知幾時有
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:30:32 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-29  12:27 AM 發表

聽日放工我都要去買波boot,唔係冇鞋踢波

我對朗拿甸奴幾好著
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:32:07 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-29  12:30 AM 發表

我對朗拿甸奴幾好著

我著開adi F5
岩我腳形+輕+球感非常好
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:32:26 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-8-29  12:29 AM 發表

唔知幾時有

你唔搞梗係冇架
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-29 00:37:52 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-29  12:32 AM 發表

你唔搞梗係冇架

點解又係我
我d中學同學又係咁
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.037045 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表