香港小姐
潮撐2號!:icon101: 原帖由 天才守門員 於 2009-8-2217:39 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif潮撐2號!:icon101:
[回帶] 天才果然識食! :icon101: 原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-2207:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[回帶] 天才果然識食! :icon101:
:icon125: 一人一票証明人民的力量:icon125: 請問有冇一個係好樣少少既?:icon101: 仲以為會被wfc......:icon101: 原帖由 AC米仔 於 2009-8-2208:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲以為會被wfc......:icon101:
無高登人做起2號,真係wfc:icon101: 可能7號之前寫開球評,印象較深刻及順眼;) 好多人尖叫:icon101: :icon101: :icon101: :icon101: :icon101: 卡卡球咩王:icon101: 2號D對答 :icon112: 講樣,4號最好. 原帖由 Donald 於 2009-8-2209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
2號D對答 :icon112:
大佬,EQ小D都比高登班友搞到退出啦:icon101: 7號D對答九唔搭百:icon9: 原帖由 天才守門員 於 2009-8-2209:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
大佬,EQ小D都比高登班友搞到退出啦:icon101:
佢答得大方反而顯班主持小家 :icon090: 柴玲:icon101: 原帖由 中場指揮官 於 2009-8-2221:48 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講樣,4號最好.
現場睇就4,8,9,10 9號同圈中人冇乜分別咁:icon101: 9號好串 原帖由 天才守門員 於 2009-8-2221:58 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
9號好串
有後台,似贏硬咁款:icon126: