原帖由 henrytam 於 2009-11-504:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我打左2季D-leauge啦:o
我仲灰,自創RUBIO個SAVE唔小心覆蓋錯左:o 就黎有得打明星賽架啦:icon074:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-516:40 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我仲灰,自創RUBIO個SAVE唔小心覆蓋錯左:o 就黎有得打明星賽架啦:icon074:
我都試過類似咁 on9, 但冇損失, 因為我從來每個故仔 save 兩格..:icon075: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-504:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我仲灰,自創RUBIO個SAVE唔小心覆蓋錯左:o 就黎有得打明星賽架啦:icon074:
你呢d改game西算吧啦:bye: :icon101:
咁都追得返:o :(
驚天地泣鬼神地高班:eek: :eek2: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-507:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
驚天地泣鬼神地高班:eek: :eek2: :icon101:
?
原帖由 henrytam 於 2009-11-517:04 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
你呢d改game西算吧啦:bye: :icon101:
話埋我..:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-519:28 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
驚天地泣鬼神地高班:eek: :eek2: :icon101:
塞入你袋的錢? :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-507:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
驚天地泣鬼神地高班:eek: :eek2: :icon101:
自動波啦
原帖由 Eggio 於 2009-11-507:38 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
?
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-507:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
自動波啦
日藝御用BLOG:D
18/12買ps3 / xb360:icon101:
:icon101:
PS3版WE2010信和好多間都冇貨,最後$395入手 :icon101:
原帖由 Donald 於 2009-11-509:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
PS3版WE2010信和好多間都冇貨,最後$395入手 :icon101:
我應該較大機會買250gb slim版既ps3
到時同大大online對戰:icon8: undefined
Winning同PES係咪真係唔同架?:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-509:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我應該較大機會買250gb slim版既ps3
到時同大大online對戰:icon8: undefined
Winning同PES係咪真係唔同架?:icon101:
睇GAME書話
分別好似係PES係歐版,用歐洲SERVER
WE就亞洲SERVER :D
其實我都係打慣左PS個制先買PS3 :icon101:
FULL TEAM o既阿仙奴真係勁得好恐怖 :mad:
原帖由 Donald 於 2009-11-509:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
PS3版WE2010信和好多間都冇貨,最後$395入手 :icon101:
等待你的report
:icon101:雖然我係xbox360
原帖由 Donald 於 2009-11-509:29 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇GAME書話
分別好似係PES係歐版,用歐洲SERVER
WE就亞洲SERVER :D
其實我都係打慣左PS個制先買PS3 :icon101:
其實PS3都好似開始多返game啦:icon101:
又平左咁多
買得過既:icon101:
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-521:44 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實PS3都好似開始多返game啦:icon101:
又平左咁多
買得過既:icon101:
我都可能會買:icon032:
試玩左兩場,隻GAME實在太快,輕輕按一下射波,個波仲快過火箭炮 :o
球員加速D反應仲快過NEED FOR SPEED D跑車 :mad:
不過電腦D AI 勁左好多,搓到入小禁區先射空門 :eek2:
[ 本帖最後由 Donald 於 2009-11-510:38 PM 編輯 ]