Donald 發表於 2009-11-8 23:27:50

原帖由 henrytam 於 2009-11-811:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

...................被神祝福了:(

一轉台菲爾出場

睇多陣輸埋 :(

:icon106: :icon106: :icon106: 猴城

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-8 23:27:57

原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-823:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

:bye: 仲話加盟英超

踢返季可樂聯先講la

上季 ESPNSoccernet 有篇文又講哩樣野
提議英冠升班附加賽名額預個位俾蘇超冠軍
詳情要搵番篇文睇咯
:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-8 23:29:20

原帖由 henrytam 於 2009-11-823:25 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

...................被神祝福了:(

:icon071:

anto 發表於 2009-11-9 01:14:09

死好命,返遲少少就瀨野!!!!!!

hoyte 發表於 2009-11-9 01:15:28

原帖由 anto 於 2009-11-901:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
死好命,返遲少少就瀨野!!!!!!
:icon121: 你本身搭下班車?

anto 發表於 2009-11-9 01:18:30

原帖由 hoyte 於 2009-11-901:15 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon121: 你本身搭下班車?
不,架車就係我後面翻車:icon013: :icon013: :icon013: :icon013:

hoyte 發表於 2009-11-9 01:19:22

原帖由 anto 於 2009-11-901:18 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

不,架車就係我後面翻車:icon013: :icon013: :icon013: :icon013:
好彩:icon121:
唔好諗太多:icon121:

makkaho 發表於 2009-11-9 01:20:07

原來谷原章介今季終於結束左佢5年無間斷出演日劇的紀錄:icon101:

hoyte 發表於 2009-11-9 01:21:23

原帖由 makkaho 於 2009-11-901:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
原來谷原章介今季終於結束左佢5年無間斷出演日劇的紀錄:icon101:
應該要頒返個勤工獎比佢:icon101:

henrytam 發表於 2009-11-9 01:21:39

原帖由 anto 於 2009-11-901:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
死好命,返遲少少就瀨野!!!!!!
有人死..............

anto 發表於 2009-11-9 01:26:19

原帖由 hoyte 於 2009-11-901:19 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

好彩:icon121:
唔好諗太多:icon121:
聽到一聲巨響:icon013: :icon013: :icon013: :icon013:

anto 發表於 2009-11-9 01:26:41

原帖由 henrytam 於 2009-11-901:21 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有人死..............
:icon013: :icon013: :icon013: :icon013: :icon013:

henrytam 發表於 2009-11-9 01:28:53

原帖由 anto 於 2009-11-901:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

聽到一聲巨響:icon013: :icon013: :icon013: :icon013:
有冇停低架車睇下後面乜事?

henrytam 發表於 2009-11-9 01:29:12

原帖由 anto 於 2009-11-901:26 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

:icon013: :icon013: :icon013: :icon013: :icon013:
1死2x傷now,仲話有幾個係重傷....

anto 發表於 2009-11-9 01:30:59

原帖由 henrytam 於 2009-11-901:28 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有冇停低架車睇下後面乜事?
無,架九巴照向前行:icon116:

makkaho 發表於 2009-11-9 01:32:33

睇新聞中,可能仲有人係架巴士下面:icon054:

anto 發表於 2009-11-9 01:32:36

原帖由 henrytam 於 2009-11-901:29 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

1死2x傷now,仲話有幾個係重傷....
:icon013: :icon013:

anto 發表於 2009-11-9 01:33:05

原帖由 makkaho 於 2009-11-901:32 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇新聞中,可能仲有人係架巴士下面:icon054:
:icon100:

hoyte 發表於 2009-11-9 01:35:24

原帖由 makkaho 於 2009-11-901:32 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇新聞中,可能仲有人係架巴士下面:icon054:
.......:icon074:

anto 發表於 2009-11-9 01:36:42

我仲要差唔多每日都經呢條路:icon054: :icon054:
頁: 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 [43] 44 45 46 47 48 49 50 51 52
查看完整版本: 日藝一齊禍