原帖由 makkaho 於 2009-11-2209:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
side氣啦,咪俾我批死佢有飛都未必夠膽約人去:icon101:
:icon101: :icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-11-2209:39 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
side氣啦,咪俾我批死佢有飛都未必夠膽約人去:icon101:
明知兩個人都約得成就到手啦
慳返啲錄音帶
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-2209:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁爛鬼偶像劇架
:icon101:
天才=我偶像:icon112: :icon101:
歌唱比賽唱學友D歌真係有D自殺FEEL :icon101:
原帖由 Keith 於 2009-11-2221:46 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
明知兩個人都約得成就到手啦
慳返啲錄音帶
:icon042:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-2209:44 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁爛鬼偶像劇架
:icon101:
我諗起前日法證先鋒:icon101:
原帖由 Keith 於 2009-11-2209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明知兩個人都約得成就到手啦
慳返啲錄音帶
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-2209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天才=我偶像:icon112: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2209:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
84800
我認真架:(
我真係唔敢郁人妻,所以好沛服你:icon075:
原帖由 Donald 於 2009-11-2221:47 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
歌唱比賽唱學友D歌真係有D自殺FEEL :icon101:
對
但哩次哩位算係自殺不遂
我覺至少係會雖敗不辱
:icon075:
原帖由 Donald 於 2009-11-2209:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
歌唱比賽唱學友D歌真係有D自殺FEEL :icon101:
睇下唱邊D啦:icon101:
唱李香蘭就真係同退出比賽冇分別:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-2221:50 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我認真架:(
我真係唔敢郁人妻,所以好沛服你:icon075:
你仲邊得嚟時間搞人妻吖
:icon121: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-2209:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我認真架:(
我真係唔敢郁人妻,所以好沛服你:icon075:
我都無種:(
爾爾真係無敵:(
朋友想睇RAIN演唱會,但係山頂都380 :icon095:
原帖由 makkaho 於 2009-11-2209:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇下唱邊D啦:icon101:
唱李香蘭就真係同退出比賽冇分別:icon101:
扮星爺唱可能有力一戰?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-11-2209:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
天才=我偶像:icon112: :icon101:
毆打對象?:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-11-2221:50 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇下唱邊D啦:icon101:
唱李香蘭就真係同退出比賽冇分別:icon101:
嘩!
不能同意更多!
:icon075: :icon8:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2221:50 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都無種:(
爾爾真係無敵:(
真係冇銀用就真!
:(
原帖由 天才守門員 於 2009-11-2209:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我都無種:(
爾爾真係無敵:(
你起碼有心:icon075:
佢神台級嘛:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-11-2209:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
真係冇銀用就真!
:(
袋D銀入我袋:(
呢個仲死得快:icon042: