原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-801:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔明
點解?
:icon101:
自己去atv個節目表睇:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-801:32 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
自己去atv個節目表睇:icon101:
咁都俾你地留意到
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-803:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
咁都俾你地留意到
:icon101:
你的觀察力真強.jpg
The Hurt Locker 奧斯卡掃六獎:bye:
木十第五人金在中確定:o :o :o :o :o
北川你迷泡菜迷到懵X左:o :o :o
山下智久主演で「あしたのジョー」実写映画化正式発表
矢吹丈: 山P
丹下段平: 香川照之
北川景子(傳聞)
TOHO
1 . 映画ドラえもん のび太の人魚大海戦
2 . ライアーゲーム ザ?ファイナルステージ
3 . アバター
4 . パーシー?ジャクソンとオリンポスの神々
5 . ハート?ロッカー
6 . プリンセスと魔法のキス
7 . コララインとボタンの魔女 3D
8 . 猿ロック THE MOVIE
9 . オーシャンズ
10 . 超劇場版ケロロ軍曹 誕生!究極ケロロ
又輸俾卡通:(
原帖由 oolongtea 於 2010-3-804:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
TOHO
1 . 映画ドラえもん のび太の人魚大海戦
2 . ライアーゲーム ザ?ファイナルステージ
3 . アバター
4 . パーシー?ジャクソンとオリンポスの神々
5 . ハート?ロッカー
6 . プリンセスと魔法のキ ...
Liar Game本身乜又係漫畫:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-3-801:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
木十第五人金在中確定:o :o :o :o :o
北川你迷泡菜迷到懵X左:o :o :o
..............:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-3-801:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
木十第五人金在中確定:o :o :o :o :o
北川你迷泡菜迷到懵X左:o :o :o
2CH班憤青會唔會罷睇 :icon101:
今年護級戰真刺激 :icon112:
如果今年猴同貓一齊降班真係開心到幾晚都訓唔著 :icon101:
其實搵韓國人拍有咩問題?我唔係好明:icon101:
http://www.ntv.co.jp/seichou100/index.html
http://www.ntv.co.jp/seichou100/photo/kiri/16.jpg
http://www.ntv.co.jp/seichou100/photo/kiri/11.jpg
村姑新SP,希望有人做字幕 :(
[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-809:00 PM 編輯 ]
原帖由 Donald 於 2010-3-808:33 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
2CH班憤青會唔會罷睇 :icon101:
睇已罷:icon126:
原帖由 makkaho 於 2010-3-808:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實搵韓國人拍有咩問題?我唔係好明:icon101:
唔喜歡泡菜。完。:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2010-3-809:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇已罷:icon126:
有樹要焗睇喎:( :icon074: :o
原帖由 Eggio 於 2010-3-809:39 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有樹要焗睇喎:( :icon074: :o
我明白呢種感受
林嘉華個套又要焗睇 :mad: :icon101:
鄭視帝同準視后 :icon087:
[ 本帖最後由 Donald 於 2010-3-809:47 PM 編輯 ]
原帖由 oolongtea 於 2010-3-809:37 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇已罷:icon126:
其實戲份應該好小? :icon101:
原帖由 Donald 於 2010-3-809:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我明白呢種感受
林嘉華個套又要焗睇 :mad: :icon101:
要睇橡膠穎?:icon087: :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-809:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
要睇橡膠穎?:icon087: :icon101:
難得林嘉華有咁多戲 :mad: