原帖由 CYBASTER 於 2010-3-912:38 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
生日果日突然day-off,但睇黎要0係屋企做毒男:(
85750
來meeing 啦
我請你食飯
原帖由 oolongtea 於 2010-3-712:16 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
o係無乜期望之下咁去睇交響前篇,睇落又OK喎:D
全場估唔到咁多笑位,套戲又帶到O的訊息出O黎:icon099:
:icon112:
鱔完,一陣再認真寫評
大大係咪寫影評?
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-3-909:01 PM 編輯 ]
http://e.imagehost.org/0284/New_Single_20100309.jpg
「NATURAL BEAUTY BASIC」CMソング
「ナチュラルに恋して」
2010/04/14(水) Release!!
NATURAL>a-chan
BEAUTY>nocchi
BASIC>yuka
9ynK_I-IATQ
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-3-909:08 PM 編輯 ]
幾時有法拉:(
cute
原帖由 oolongtea 於 2010-3-907:46 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
據悉,金在中自從主演北川悅吏子的《天國的郵遞員》後,彼此成為偶爾互通電話的友好關係,北川在自己的部落格上也多次稱讚金在中,希望有後續發展機會,此次北川的新作再度邀請金在中出演,顯得相當自然。
其實冇咩大不了遮
好多人都係咁架啦,覺得合作倒咪拍多幾套:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-3-909:11 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
幾時有法拉:(
今日先同同學講,搵胡囧囧做秋書,擺明要還我靚靚拳個段更有說服力:o
原帖由 李喂凸 於 2010-3-908:58 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
其實...meeting係咪爛尾了?
meet唔meet?
meet的話我要早d同屋企人講:icon101:
http://img37.imagefra.me/img/img37/2/3/9/bule_hell/f_2hphiwb5fm_e27d986.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/9/bule_hell/f_2hphiwb5gm_3e553e5.jpg
http://i50.tinypic.com/2mz01z.jpg
http://i47.tinypic.com/acwheq.jpg
http://i47.tinypic.com/2eedik7.jpg
http://i48.tinypic.com/2nv4jv7.jpg
http://i47.tinypic.com/2s6x6cz.jpg
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-909:17 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
meet唔meet?
meet的話我要早d同屋企人講:icon101: 明顯被wfc了
現在都有7個,夠人既,但是......
原帖由 李喂凸 於 2010-3-909:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明顯被wfc了
現在都有7個,夠人既,但是......
但是?
時間地點行為?:(
14唔得,約左frd
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-909:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
meet唔meet?
meet的話我要早d同屋企人講:icon101:
講定遺言?:( :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-909:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://img40.imagefra.me/img/img40/2/3/9/bule_hell/f_2hphiwb5gm_3e553e5.jpg
photoshop萬歲?:( :icon101:
下星期暫時告別量地了:icon099: :icon069:
原帖由 Eggio 於 2010-3-909:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
講定遺言?:( :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-3-909:41 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
14唔得,約左frd
唔冼了:icon089:
不過認真,meeting無老馬員唔成事:( :icon087:
原帖由 ken809 於 2010-3-909:50 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
下星期暫時告別量地了:icon099: :icon069:
:icon089:
乜工?:icon101:
暫時?:confused:
認真,我而家有d懷念無所事事的日子:( :icon101:
原帖由 Eggio 於 2010-3-909:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
認真,我而家有d懷念無所事事的日子:( :icon101:
me2:(