奇連士文再生 發表於 2010-7-4 11:18:01

原帖由 cavasake 於 2010-7-410:00 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
德國呢場波o既防守係10年來歐洲球隊最出色o既防守

而家o既德國比50年代初的匈牙利還要無敵

誇大了吧
德國現在沒有人級數及得上Puskas

傑夫仔 發表於 2010-7-4 12:30:07


原來下星期已經係第一季:icon101:

傑夫仔 發表於 2010-7-4 13:15:16

(TVB) 戀戀沖繩 Ch01
係咪有9姑娘:icon039:

李喂凸 發表於 2010-7-4 14:20:30

唉,好撚鳩sad

李喂凸 發表於 2010-7-4 14:21:54

原帖由 李喂凸 於 2010-7-402:20 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
唉,好撚鳩sad
點解冇人問我y!

[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-7-402:22 PM 編輯 ]

Eggio 發表於 2010-7-4 14:22:00

原帖由 李喂凸 於 2010-7-402:20 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唉,好撚鳩sad
?:icon121:

李喂凸 發表於 2010-7-4 14:22:34

原帖由 CYBASTER 於 2010-7-302:09 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

早知上個星期唔去jusco做part-time
sales?

搵到咪好囉
星期六要不要返工?
手痕想打波

李喂凸 發表於 2010-7-4 14:25:53

原帖由 Eggio 於 2010-7-402:22 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

?:icon121:
http://img37.imagefra.me/img/img37/8/7/4/siuwaison/f_6dm_641e5ca.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:01:24

CDTV想佢做條女選舉
1次速報キタ(第1次:投票期間~6月15日)(第2次:6月16日~6月30日)

1位 前田敦子 (AKB48)
2位 のっち (Perfume)
3位 柏木由紀 (AKB48)
4位 持田香織 (Every Little Thing)
5位 かしゆか (Perfume)
6位 高橋愛 (モーニング娘。)
7位 田中れいな (モーニング娘。)
8位 あ~ちゃん (Perfume)
9位 矢島舞美 (℃-ute)
10位 板野友美 (AKB48)
11位 亀井絵里 (モーニング娘。)
12位 渡辺麻友 (AKB48)
13位 西野カナ
14位 吉岡聖恵 (いきものがかり)
15位 道重さゆみ (モーニング娘。)
16位 篠田麻里子 (AKB48)
17位 川嶋あい
18位 松井珠理奈 (SKE48)
19位 大島優子 (AKB48)
20位 大塚愛

nocchi第二!yuka第五!a-chan第八!
計埋前幾個
女都係自然,不染髮,不妖豔討好d

Eggio 發表於 2010-7-4 15:06:30

原帖由 李喂凸 於 2010-7-402:25 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

http://img37.imagefra.me/img/img37/8/7/4/siuwaison/f_6dm_641e5ca.jpg
what happened?:(

傑夫仔 發表於 2010-7-4 15:27:42

原帖由 李喂凸 於 2010-7-403:01 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
CDTV想佢做條女選舉
1次速報キタ(第1次:投票期間~6月15日)(第2次:6月16日~6月30日)

1位 前田敦子 (AKB48)
2位 のっち (Perfume)
3位 柏木由紀 (AKB48)
4位 持田香織 (Every Little Thing)
5位 かしゆか (Perfume)
6位 ...
YUI淚目

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:30:00

原帖由 Eggio 於 2010-7-403:06 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

what happened?:(
虛虛浮浮的,覺得自己足不點地,眼前所發生的事情,都不是真的
一直以為到了極限的掙扎,原來只是白費

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:38:22

對堺雅人慢慢改觀
同阿戴新劇應會看下者

http://www.sanspo.com/geino/images/100703/gnj1007030503008-p1.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/100703/gnj1007030503008-p3.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:41:56

短髮唱唔唱到馬尾?
http://img38.imagefra.me/img/img38/8/7/4/siuwaison/f_4k600w72t04m_7fc4f79.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/8/7/4/siuwaison/f_4orbse2yl65m_7696131.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:42:15

http://img37.imagefra.me/img/img37/8/7/4/siuwaison/f_4ord3h9emnum_dcd73ba.jpg
http://img38.imagefra.me/img/img38/8/7/4/siuwaison/f_4oreiu3xc7om_d79106f.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:42:38

http://img38.imagefra.me/img/img38/8/7/4/siuwaison/f_4oreph388q8m_a89d00a.jpg
http://img40.imagefra.me/img/img40/8/7/4/siuwaison/f_4org4ij5pvxm_9b6ee64.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:47:53

http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/02_7/01.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/02_7/02.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/02_7/03.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/02_7/04.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/02_7/05.jpg

西巴係日本既,實叫佢拎單張

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:51:01

http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/01_6/02.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/01_6/11.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/01_6/04.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/07/01_6/12.jpg

http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100630/77689_201006300465928001277878920c.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100630/77689_201006300524918001277878920c.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/30_4/09.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100630/77689_201006300577035001277878677c.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/30_4/07.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/30_4/08.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100630/77689_201006300510270001277878920c.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/30_4/04.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:54:46

要潤,回到90年代?
何輝愈來愈麻甩
見到西田敏行就想笑
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/29_2/01.jpg
http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/29_2/09.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100629/77664_201006290938619001277787725c.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/29_2/08.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100629/77664_201006290949850001277787725c.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/29_2/02.jpg
http://contents.oricon.co.jp/upimg/news/20100629/77664_201006290976957001277787725c.jpg http://mantan-web.jp/assets/images/gallery/2010/06/29_2/10.jpg

李喂凸 發表於 2010-7-4 15:58:58

2010年6月單曲點評
頁: 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101
查看完整版本: 日藝182