原帖由 STAM 於 2010-7-309:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
仲未痾完?:(
舊同學令我好有人走茶涼的感慨,可以預見2年之後都會..........:icon069:
當然,我極on9極m地狂轟曾昱嘉版我懷念的都係抵死架啦:icon102:
原帖由 天才守門員 於 2010-7-309:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當然,我極on9極m地狂轟曾昱嘉版我懷念的都係抵死架啦:icon102:
搵倒基基未?:(
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-309:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
搵倒基基未?:(
放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(
原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:03 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(
會補考o者係唔諗住走啦?:(
原帖由 STAM 於 2010-7-310:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
會補考o者係唔諗住走啦?:(
以佢的成績,其實好難走:icon071:
原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(
幫佢補習:icon075:
原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
以佢的成績,其實好難走:icon071:
有冇問佢點解想走?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-7-310:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有冇問佢點解想走?:icon101:
請別on9
俾人著住釘鞋一腳踩落個肚度:icon102:
原帖由 天才守門員 於 2010-7-322:17 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
請別on9
你大可(以你標準)on9地做某d事
聽下麥泰萊金句
期待神之比利今晚攪掂埋淨番o既西班牙:bye:
idLG6jh23yE
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-7-412:32 AM 編輯 ]
不解釋
原帖由 oolongtea 於 2010-7-400:23 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
期待神之比利今晚攪掂埋淨番o既西班牙:bye:
idLG6jh23yE
西班牙贏得10世盃的話
果真是排除萬難
小:icon101:
德國入多兩球的話我就發達,中客其他:icon101:
125倍丫吊:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-7-405:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
小:icon101:
德國入多兩球的話我就發達,中客其他:icon101:
125倍丫吊:icon101:
老馬: "潛埋條毛好冇?!"
:icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-405:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老馬: "潛埋條毛好冇?!"
:icon101:
我一早已經預計入好多波:icon032:
所以買哂主客和其他搏大霧:(
不過冇諗到德國後防竟然冇自爆:icon071:
只係得阿根廷爆唔夠變其他:(
好心佢呢場爆左佢算啦:(
下場對西班牙先爆我真係會唔開心:(
原帖由 henrytam 於 2010-7-406:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我一早已經預計入好多波:icon032:
所以買哂主客和其他搏大霧:(
不過冇諗到德國後防竟然冇自爆:icon071:
只係得阿根廷爆唔夠變其他:(
好心佢呢場爆左佢算啦:(
下場對西班牙先爆我真係會唔開心:( ...
4強兩場一定死守悶和:(
原帖由 AirKID 於 2010-7-407:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
4強兩場一定死守悶和:(
你都on9:icon032:
有全宇宙最正義最好波最攻擊主義的西班牙同荷蘭,點會悶:icon032:
德國呢場波o既防守係10年來歐洲球隊最出色o既防守
而家o既德國比50年代初的匈牙利還要無敵