天才守門員 發表於 2010-7-3 21:49:10

原帖由 STAM 於 2010-7-309:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

仲未痾完?:(
舊同學令我好有人走茶涼的感慨,可以預見2年之後都會..........:icon069:

天才守門員 發表於 2010-7-3 21:52:56

當然,我極on9極m地狂轟曾昱嘉版我懷念的都係抵死架啦:icon102:

傑夫仔 發表於 2010-7-3 21:59:25

原帖由 天才守門員 於 2010-7-309:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
當然,我極on9極m地狂轟曾昱嘉版我懷念的都係抵死架啦:icon102:
搵倒基基未?:(

天才守門員 發表於 2010-7-3 22:03:06

原帖由 傑夫仔 於 2010-7-309:59 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

搵倒基基未?:(
放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(

STAM 發表於 2010-7-3 22:06:04

原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:03 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif

放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(
會補考o者係唔諗住走啦?:(

天才守門員 發表於 2010-7-3 22:07:20

原帖由 STAM 於 2010-7-310:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

會補考o者係唔諗住走啦?:(
以佢的成績,其實好難走:icon071:

傑夫仔 發表於 2010-7-3 22:07:57

原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

放成績個日搵到佢,佢話好差:(
算,12號佢會返學校報名補考:(
不過真係呢幾日要搵到佢約佢:(
幫佢補習:icon075:

傑夫仔 發表於 2010-7-3 22:12:10

原帖由 天才守門員 於 2010-7-310:07 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

以佢的成績,其實好難走:icon071:
有冇問佢點解想走?:icon101:

天才守門員 發表於 2010-7-3 22:17:12

原帖由 傑夫仔 於 2010-7-310:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有冇問佢點解想走?:icon101:
請別on9

makkaho 發表於 2010-7-3 23:20:38

俾人著住釘鞋一腳踩落個肚度:icon102:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-7-4 00:11:50

原帖由 天才守門員 於 2010-7-322:17 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

請別on9

你大可(以你標準)on9地做某d事

聽下麥泰萊金句

oolongtea 發表於 2010-7-4 00:23:42

期待神之比利今晚攪掂埋淨番o既西班牙:bye:

idLG6jh23yE



[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-7-412:32 AM 編輯 ]

cavasake 發表於 2010-7-4 00:36:40

不解釋

Raul_Gonzalez 發表於 2010-7-4 01:55:41

原帖由 oolongtea 於 2010-7-400:23 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
期待神之比利今晚攪掂埋淨番o既西班牙:bye:

idLG6jh23yE



西班牙贏得10世盃的話
果真是排除萬難

henrytam 發表於 2010-7-4 05:43:01

小:icon101:
德國入多兩球的話我就發達,中客其他:icon101:
125倍丫吊:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2010-7-4 05:48:22

原帖由 henrytam 於 2010-7-405:43 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
小:icon101:
德國入多兩球的話我就發達,中客其他:icon101:
125倍丫吊:icon101:

老馬: "潛埋條毛好冇?!"
:icon101:

henrytam 發表於 2010-7-4 06:05:21

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-7-405:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老馬: "潛埋條毛好冇?!"
:icon101:
我一早已經預計入好多波:icon032:
所以買哂主客和其他搏大霧:(

不過冇諗到德國後防竟然冇自爆:icon071:
只係得阿根廷爆唔夠變其他:(
好心佢呢場爆左佢算啦:(
下場對西班牙先爆我真係會唔開心:(

AirKID 發表於 2010-7-4 07:28:20

原帖由 henrytam 於 2010-7-406:05 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我一早已經預計入好多波:icon032:
所以買哂主客和其他搏大霧:(

不過冇諗到德國後防竟然冇自爆:icon071:
只係得阿根廷爆唔夠變其他:(
好心佢呢場爆左佢算啦:(
下場對西班牙先爆我真係會唔開心:( ...

4強兩場一定死守悶和:(

henrytam 發表於 2010-7-4 07:50:41

原帖由 AirKID 於 2010-7-407:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


4強兩場一定死守悶和:(
你都on9:icon032:
有全宇宙最正義最好波最攻擊主義的西班牙同荷蘭,點會悶:icon032:

cavasake 發表於 2010-7-4 10:00:42

德國呢場波o既防守係10年來歐洲球隊最出色o既防守

而家o既德國比50年代初的匈牙利還要無敵
頁: 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101
查看完整版本: 日藝182