原帖由 傑夫仔 於 2010-12-1911:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
quote from 百度
偶昨天看完第10集後發的
今天馬不停蹄,回去看了之前的9集,現在剛剛看到第8集開頭
已經發現很多線索了
首先,地居一開始是左撇子,一直都是他本人,他是在第7集末尾才開始被津田附體的;那個場景是,美玲在志 ...
:eek2:
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer/e/GPplayerJMe.html?drama/school1/school1_30&type=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎:icon071:
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-1911:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer/e/GPplayerJMe.html?drama/school1/school1_30&type=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎:icon071:
有黑絲不就行了? :icon101:
原帖由 奇連士文再生 於 2010-12-1911:52 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有黑絲不就行了? :icon101:
行是行
但看到江口Kai到無朋友,即刻不行了:icon074: :icon101: :icon101: :icon101:
恭喜傑包:icon048:
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-1911:58 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
行是行
但看到江口Kai到無朋友,即刻不行了:icon074: :icon101: :icon101: :icon101:
叔叔....:icon074: :icon101: :icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-1911:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
quote from 百度
偶昨天看完第10集後發的
今天馬不停蹄,回去看了之前的9集,現在剛剛看到第8集開頭
已經發現很多線索了
首先,地居一開始是左撇子,一直都是他本人,他是在第7集末尾才開始被津田附體的;那個場景是,美玲在志 ...
睇落OK解得通,唔使等解謎dvd了:bye:
真係多謝人人
上百度睇佢o的翻譯原來錯到離九譜,唔怪得越睇越R頭
下次都係唔貪高清了:icon126:
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-1911:35 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer/e/GPplayerJMe.html?drama/school1/school1_30&type=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎:icon071:
線已黐,片已棄
原帖由 oolongtea 於 2010-12-2001:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
睇落OK解得通,唔使等解謎dvd了:bye:
真係多謝人人
上百度睇佢o的翻譯原來錯到離九譜,唔怪得越睇越R頭
下次都係唔貪高清了:icon126:
我貪日文字幕:(
原帖由 hoyte 於 2010-12-2012:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
恭喜傑包:icon048:
無咩值得恭喜啦:icon101:
原帖由 henrytam 於 2010-12-2001:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我貪日文字幕:(
me2:icon101:
原帖由 奇連士文再生 於 2010-12-2012:55 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
叔叔....:icon074: :icon101: :icon101:
西島秀俊最型是唔笑酷樣
宜家又係露齒笑到Kai晒:icon076: :(
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-2011:40 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
西島秀俊最型是唔笑酷樣
宜家又係露齒笑到Kai晒:icon076: :(
史史唔笑都露酒渦喎:icon065:
其實幾想看他演奸角
光妹的弟弟
生田斗真?
http://www.moviecollection.jp/_pimg.php/20102/moteki05.jpg http://www.moviecollection.jp/_pimg.php/20107/moteki04.jpg
http://www.moviecollection.jp/_pimg.php/20103/moteki01.jpg http://www.moviecollection.jp/_pimg.php/20105/moteki06.jpg
http://www.moviecollection.jp/_pimg.php/20106/moteki03.jpg
嘩
http://livedoor.blogimg.jp/youtubeplus-2chbbsw/imgs/7/1/714f4d9a.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/101219/gnj1012190505010-p1.jpg http://www.sanspo.com/geino/images/101219/gnj1012190505010-p2.jpg
http://www.sanspo.com/geino/images/101219/gnj1012190505010-p3.jpg
http://z1.zod.fr/z/snapshot20101216230433-Xtib.jpg
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-12-2012:21 PM 編輯 ]
曾經最接近的女女搵返我.................
點知係叫我買保險:icon042:
原帖由 天才守門員 於 2010-12-2003:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
曾經最接近的女女搵返我.................
點知係叫我買保險:icon042:
問佢依家做咩,佢話無做記者,轉左做FINANCE,已經知道唔多妥:icon102: :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2010-12-2003:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
問佢依家做咩,佢話無做記者,轉左做FINANCE,已經知道唔多妥:icon102: :icon101:
敬而遠之:icon101:
原帖由 makkaho 於 2010-12-2003:56 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
敬而遠之:icon101:
好撚煩:icon101: 丐幫弟子有撚錢買保險咩:icon101: