找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 李喂凸

187日藝Meeting: Live Chat 紅白+CDTV

  [複製鏈接]
發表於 2010-12-19 23:19:14 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-19  11:06 PM 發表

quote from 百度

偶昨天看完第10集後發的
今天馬不停蹄,回去看了之前的9集,現在剛剛看到第8集開頭
已經發現很多線索了

首先,地居一開始是左撇子,一直都是他本人,他是在第7集末尾才開始被津田附體的;那個場景是,美玲在志 ...

回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-19 23:35:36 | 顯示全部樓層
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer ... pe=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-19 23:52:49 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-19  11:35 PM 發表
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer ... pe=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎


有黑絲不就行了?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-19 23:58:53 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-12-19  11:52 PM 發表


有黑絲不就行了?

行是行
但看到江口Kai到無朋友,即刻不行了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 00:25:53 | 顯示全部樓層
恭喜傑包
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 00:55:21 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-19  11:58 PM 發表

行是行
但看到江口Kai到無朋友,即刻不行了


叔叔....
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 01:22:07 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-19  11:06 PM 發表

quote from 百度

偶昨天看完第10集後發的
今天馬不停蹄,回去看了之前的9集,現在剛剛看到第8集開頭
已經發現很多線索了

首先,地居一開始是左撇子,一直都是他本人,他是在第7集末尾才開始被津田附體的;那個場景是,美玲在志 ...


睇落OK解得通,唔使等解謎dvd了

真係多謝人人
上百度睇佢o的翻譯原來錯到離九譜,唔怪得越睇越R頭
下次都係唔貪高清了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 01:25:42 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-19  11:35 PM 發表
http://www.fujitv.co.jp/GPplayer ... pe=flv&type=flv
school 預告
哇X!乜撚野黎


線已黐,片已棄
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 01:39:33 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-12-20  01:22 AM 發表


睇落OK解得通,唔使等解謎dvd了

真係多謝人人
上百度睇佢o的翻譯原來錯到離九譜,唔怪得越睇越R頭
下次都係唔貪高清了

我貪日文字幕
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 09:38:00 | 顯示全部樓層
原帖由 hoyte 於 2010-12-20  12:25 AM 發表
恭喜傑包

無咩值得恭喜啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 10:42:04 | 顯示全部樓層
原帖由 henrytam 於 2010-12-20  01:39 AM 發表

我貪日文字幕

me2
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 11:40:34 | 顯示全部樓層
原帖由 奇連士文再生 於 2010-12-20  12:55 AM 發表


叔叔....

西島秀俊最型是唔笑酷樣
宜家又係露齒笑到Kai晒
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-20 12:04:53 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-12-20  11:40 AM 發表

西島秀俊最型是唔笑酷樣
宜家又係露齒笑到Kai晒

史史唔笑都露酒渦喎
其實幾想看他演奸角
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-20 12:06:22 | 顯示全部樓層
光妹的弟弟
生田斗真?



回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-20 12:17:29 | 顯示全部樓層

回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-12-20 12:20:57 | 顯示全部樓層




[ 本帖最後由 李喂凸 於 2010-12-20  12:21 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 15:48:37 | 顯示全部樓層
曾經最接近的女女搵返我.................




































點知係叫我買保險
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 15:54:09 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-12-20  03:48 PM 發表
曾經最接近的女女搵返我.................




































點知係叫我買保險

問佢依家做咩,佢話無做記者,轉左做FINANCE,已經知道唔多妥
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 15:56:45 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-12-20  03:54 PM 發表

問佢依家做咩,佢話無做記者,轉左做FINANCE,已經知道唔多妥

敬而遠之
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-12-20 15:57:48 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-12-20  03:56 PM 發表

敬而遠之

好撚煩 丐幫弟子有撚錢買保險咩
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 10:01 , Processed in 0.037211 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表