http://justin.tv/zura954
idoling
http://ja.justin.tv/kazanby#/w/710558112
用iptv睇,流暢&清晰度is very good:icon8: :icon8: :icon8:
http://tieba.baidu.com/f?kz=966612717
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2010-12-3111:35 PM 編輯 ]
下載一個IPTV看算了
今年aiko掟公仔無咁dum本:(
官9填詞既BANG BANG
玩2隻好過THIS IS LOVE
原帖由 李喂凸 於 2010-12-3111:53 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
官9填詞既BANG BANG
玩2隻好過THIS IS LOVE
同akb唱歌一樣
多合唱位就無咁出事
:icon089:
Happy 2011:icon089: :icon089: :icon089:
happy new year:(
和gf在家慶祝~是否很毒?
原帖由 古都 於 2011-1-112:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
和gf在家慶祝~是否很毒?
.
一個出賣我,避見好耐既"朋友"竟SEND 新年SMS來.....
今年唔夠guest?
俾隊samp玩咁q耐
原帖由 古都 於 2011-1-112:12 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
和gf在家慶祝~是否很毒?
大時大節駛咩整色整水
已去左另一境界
點都二人世界最舒服
原帖由 李喂凸 於 2011-1-112:17 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
大時大節駛咩整色整水
已去左另一境界
點都二人世界最舒服
朋友另一邊在寶勒行慶祝:(
原帖由 李喂凸 於 2011-1-112:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一個出賣我,避見好耐既"朋友"竟SEND 新年SMS來.....
你會覆佢咩?
原帖由 oolongtea 於 2011-1-112:16 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
今年唔夠guest?
俾隊samp玩咁q耐 J家去哂COUNTDOWN...
一陣仲有AKB,板野友美同三人組
死未?
原帖由 古都 於 2011-1-112:18 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
朋友另一邊在寶勒行慶祝:(
同女友一起想起另一人可是不行呵(挪威森林入面有女都因為咁而嬲男)
原帖由 李喂凸 於 2011-1-112:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
J家去哂COUNTDOWN...
一陣仲有AKB,板野友美同三人組
死未?
早知走去沖涼先BJ
而家要等到akb上台