原帖由 Raul_Gonzalez 於 2011-1-307:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
的確可以換個更好看的髮型
但我又覺咁冇太大問題
:icon101:
+1
http://www.dailymotion.com/swf/video/xgdsqe_spray-me-bum_webcam?additionalInfos=0
:icon8:
http://i53.tinypic.com/iqh279.jpg
http://i55.tinypic.com/20f5dtu.jpg
http://i52.tinypic.com/11i3m6f.jpg
http://i52.tinypic.com/655nc1.jpg
http://i53.tinypic.com/2reic5s.jpg
:icon112:
[日本][剧情][弟弟/给弟弟的安眠曲]
http://photo3.zxip.com/albums3/folder9/6893/20110103155235/2011131553101579.jpg
長茶看左未?
原帖由 李喂凸 於 2011-1-401:21 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
[日本][剧情][弟弟/给弟弟的安眠曲]
http://photo3.zxip.com/albums3/folder9/6893/20110103155235/2011131553101579.jpg
長茶看左未?
感性時間:
上年初睇了,感覺不大
下左即重看多次~差點橋左
因上年真經歷好多野,
家人出問題,厭棄又同情佢
生平第一次去喪禮(仲要離開前二日,我去醫院探佢)
覺自己成長左
而家睇返,共鳴多左
人說山田洋次同小津安二郎的電影
像酒一樣愈老愈醇
以前覺悶,但經歷多了就愈懂欣賞
我想就是怎解吧~
原帖由 李喂凸 於 2011-1-401:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
[日本][剧情][弟弟/给弟弟的安眠曲]
http://photo3.zxip.com/albums3/folder9/6893/20110103155235/2011131553101579.jpg
長茶看左未?
未:(
近排休養勁訓中:icon098:
[ 本帖最後由 oolongtea 於 2011-1-401:38 AM 編輯 ]
原帖由 oolongtea 於 2011-1-401:37 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
未:(
近排休養勁訓中:icon098:
老馬:正一懶訓豬!仲咁遲訓喎?:D
會不會看挪森?:(
黃子華呢套應該唔會似牽牛花咁被wfc吧
U80VYViFrV8
原帖由 李喂凸 於 2011-1-401:46 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老馬:正一懶訓豬!仲咁遲訓喎?:D
會不會看挪森?:(
:icon086:
唔知点解對村上無乜feel:icon087:
惡人應該會睇:icon075:
睇下佢憑乜撼贏告白
原帖由 李喂凸 於 2011-1-401:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
惡人,上就快看
都驚賀歲期已冇哂(唔係都減剩好多場):(
講數阿姐呢?
7xrIl3to7r8
之前劇場中字版係咪呢套?
上季套查稅,明凸點解話睇佢惡女碌厭哂
同篠原一齊bam左:bye:
原帖由 oolongtea 於 2011-1-402:06 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
之前劇場中字版係咪呢套?
上季套查稅,明凸點解話睇佢惡女碌厭哂
同篠原一齊bam左:bye:
唔知有得B係咪呢套(都懶去查証)
但日本已上左好耐+BVD已出左:bye:
還想我第一屆日藝賞仲推米倉做女主角呢(仲有人記得既話:icon082: )
其實係咪叫開凉子既就死板d呢?(1-篠原,米倉,廣未,美竹) (2-笑)
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2011-1-402:21 AM 編輯 ]
原帖由 李喂凸 於 2011-1-402:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
唔知有得B係咪呢套(都懶去查証)
但日本已上左好耐+BVD已出左:bye:
還想我第一屆日藝賞仲推米倉做女主角呢(仲有人記得既話:icon082: )
其實係咪叫開凉子既就死板d呢?(1-篠原,米倉,廣未,美竹) (2-笑) ...
國仲應該唔算卦:icon064:
米倉,篠原以外仲有天海都係差唔多紋路
都係寶塚出身差檀麗一班:(
挪威的森林簡直是on9:o
原帖由 炎夏 於 2011-1-404:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
挪威的森林簡直是on9:o
呢d野,一係拍上下集,一係就三部曲,拍一套根本冇可能你好野:icon101:
原帖由 oolongtea 於 2011-1-401:48 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
黃子華呢套應該唔會似牽牛花咁被wfc吧
U80VYViFrV8
北川又做護士:icon101:
妹妹受讚可做藝人
整容傳聞不斷的AKB48成員板野友美,近日在Twitter公開與胞妹的合照,妹妹獲網友大讚比她漂亮,有潛質加入藝能界,但同時亦遭質疑相貌是否曾加工。
O︿O V
http://cdn.modiphi.com/sm3/uploadFiles/content_server_files/0/9/924/ntsc.jpg http://cdn.modiphi.com/sm3/uploadFiles/content_server_files/0/9/923/ntsc.jpg
個blog做左人地top referral:icon101:
http://beingz.wordpress.com/2011/01/04/wordpress-summary-2010-in-review/
睇完挪威森林
後感只是好想同女執一劑
得閒在JB寫心得囉
一句:陳英雄既挪威的森林(佢本人都說非村上書迷)
加埋李屏賓
拍咁多大自然靚景玩象徵
係本書冇既
仲有幾場景拍得幾震撼
演員都好,好多大凸寫,明SHOW對眼做戲
但只得個空塚
冇睇小說既,鬼知搞咁多野有咩意思?
小說講好多野拎唔哂
呢度只拎重點~渡邊同直子段情
不過完全冇左博奕,生同死意義帶唔到入故仔,已係敗筆
其他人物如綠,鈴子同永澤變左痴女同浪子咁
為性而生存咁...
綠完全被妖化了
明似明搶渡邊咁(結局渡邊通電更係...)
明明因渡邊失蹤一排,同唔留意佢髮型而嬲(一開始都咁讚佢),改左因飛了男友,因同渡邊攤牌失敗而嬲??
女人要人注意,同完全獨佔一個人,已經完全二回事啦
佢同直子相反二類人,活潑性格溶化到渡邊又唔講
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2011-1-501:02 AM 編輯 ]
好喇,到永澤啦
好一個遊戲人間型巴,睇唔起成年人同漠視社會規則但又努力向上既自大狂
竟只負責食煙同傷害初美既咸濕仔?
鐘意大亨小傳呢個POINT已好重要
小說同渡邊咁多金句,竟只剩返"不要同情自己,只有可憐人先咁做"
仲改到渡邊話好祟拜佢?
[ 本帖最後由 李喂凸 於 2011-1-512:43 AM 編輯 ]