原帖由 天才守門員 於 2006-4-712:45 AM 發表
被加美尤撞爆個部好似有機出MG:icon101:
因為keroro既怨念嗎:icon101:
:icon032:
[ 本帖最後由 洛奇 於 2006-4-701:52 AM 編輯 ]
:o
原帖由 hehe0114 於 2006-4-701:30 AM 發表
seed destiny金色果部有冇出mg架??
未出
都唔知會唔會出:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2006-4-712:45 AM 發表
被加美尤撞爆個部好似有機出MG:icon101:
KERORO入面賣左廣告:icon101:
原帖由 洛奇 於 2006-4-701:44 AM 發表
:icon032:
More:icon040:
https://secure.pmoon.co.jp/toushindai/Chara/asuka_bikini-s/Asuka_bikini-s.html
等身大的明日香公仔
用途是個迷:lol:
[ 本帖最後由 洛奇 於 2006-4-703:42 PM 編輯 ]
原帖由 STAM 於 2006-4-712:18 AM 發表
感動 ?
如果係o個集我覺得幾悶喎..:icon101:
其實我都已經唔係記得好清楚:icon101:
原帖由 洛奇 於 2006-4-701:56 AM 發表
:o
講真
keroro真係出到有d爛
好似個keroro ver1.5咁
大架飛機又想屈我50蚊....
d扭蛋真係出到悶...
下下都係五隻野..
係今次出番發聲扭蛋先去抽個...
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-4-706:59 PM 發表
講真
keroro真係出到有d爛
好似個keroro ver1.5咁
大架飛機又想屈我50蚊....
d扭蛋真係出到悶...
下下都係五隻野..
係今次出番發聲扭蛋先去抽個...
笨大就係一間咁既公司,
D模型唔出到爛唔心息:icon101:
原帖由 kcc06159 於 2006-4-609:37 PM 發表
http://www.goodsmile.info/image01/200601/gsc060101.jpg
target!!!:icon040:
呢d係hkcm係非主流:icon041:
原帖由 kcc06159 於 2006-4-609:37 PM 發表
http://www.goodsmile.info/image01/200601/gsc060101.jpg
target!!!:icon040:
支野咁似小櫻果支既 :icon101:
原帖由 vander 於 2006-4-710:01 PM 發表
支野咁似小櫻果支既 :icon101:
You Are Right!:icon112:
原帖由 kcc06159 於 2006-4-710:22 PM 發表
You Are Right!:icon112:
佢正過小櫻好多 :icon112::icon048:
你地d圖咁鬼新..我唔好意思post我d野..:sacchi::icon101:
原帖由 STAM 於 2006-4-711:54 PM 發表
你地d圖咁鬼新..我唔好意思post我d野..:sacchi::icon101:
係正既舊又如何 :icon112::icon101:
今日係屯門見到新版既mg z gundam賣299
mg 百式賣259:icon101:
講起gundam
我上年新年o係日本買個兩部仲未開:icon101:
http://www.1999.co.jp/dbimages/user/hobby/itbig/10039584.jpg
http://www.1999.co.jp/dbimages/user/hobby/itbig/10015476.jpg
原帖由 洛奇 於 2006-4-709:11 PM 發表
笨大就係一間咁既公司,
D模型唔出到爛唔心息:icon101:
難得見佢出基地都叫有d創意
但大把換下做型又出既扭蛋真係....
問題:
大家認為自己係唔係御宅族:icon101: