原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-908:45 PM 發表
今日去樓下睇
出左keroro crossover 高達既扭蛋
五蚊一隻.....共有7隻
35蚊買齊一set:icon111:
仲有出情景公仔第二回....廿蚊盒....
this set ?
http://east-up.net/txt2/gacyapon/img/img_606/606ba101.jpg
原帖由 Bilo 於 2006-6-909:06 PM 發表
this set ?
http://east-up.net/txt2/gacyapon/img/img_606/606ba101.jpg
無錯
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-909:45 PM 發表
無錯
質素如何 ??
原帖由 Bilo 於 2006-6-909:50 PM 發表
質素如何 ??
5雞野
算係咁啦....
新出keroro 場景第二輯都唔錯 , 好想要keroro 生日果隻:icon101:
stam買左新出個套龍珠未
原帖由 grandoni 於 2006-6-1401:38 AM 發表
新出keroro 場景第二輯都唔錯 , 好想要keroro 生日果隻:icon101:
20蚊差唔多啦....
希望抽到tamama讀書啦...
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-1407:23 PM 發表
stam買左新出個套龍珠未
未呀
考完試先
你指情景定坐珠?
聽講坐珠唔錯
原帖由 STAM 於 2006-6-804:54 PM 發表
http://i55.photobucket.com/albums/g126/aces_no1/vegetto1.jpg
呢張正
:icon101:
原帖由 STAM 於 2006-6-1409:48 PM 發表
未呀
考完試先
你指情景定坐珠?
聽講坐珠唔錯
情景
珠個個唔太記得喇
黎黎去去都係個d人:icon101:
http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/4/0/6/3/t4317139-img514x600-1150438780untitled-4.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h99/2tn00627009/IMGP4152.jpg
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-1805:15 PM 發表
http://hk.image.auctions.yahoo.com/users/4/0/6/3/t4317139-img514x600-1150438780untitled-4.jpg
呢套d人話質素好差,但我都會買:icon113:
原帖由 Bilo 於 2006-6-1805:52 PM 發表
呢套d人話質素好差,但我都會買:icon113:
我樓下仲未有
未有實物睇住
遲d睇下靚唔靚先決定....
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-1805:16 PM 發表
http://i62.photobucket.com/albums/h99/2tn00627009/IMGP4152.jpg
有得買未?
原帖由 pancake 於 2006-6-1806:01 PM 發表
有得買未?
個背景唔係佢屋企黎架咩?:icon101:
原帖由 STAM 於 2006-6-1806:02 PM 發表
個背景唔係佢屋企黎架咩?:icon101:
唔知唔好亂up啦:icon092::icon101:
原帖由 pancake 於 2006-6-1806:01 PM 發表
有得買未?
出左了...
我o係uwants 搵既..
不過小西灣仲未有
原帖由 Vincent_Chan 於 2006-6-1806:09 PM 發表
唔知唔好亂up啦:icon092::icon101:
x你
成日偷圖:icon9::icon101:
原帖由 STAM 於 2006-6-1806:12 PM 發表
x你
成日偷圖:icon9::icon101:
我都係為左令大家知道更多最新既消息左
你咁樣話我真係太唔公平喇:icon101: