找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: mattfans

[FM] 想買左翼

[複製鏈接]
發表於 2005-1-25 23:14:34 | 顯示全部樓層
Originally posted by bryantkmk at 2005-1-25 11:08 PM:
santana la,2006可以bos到
o係我度打左1年就3料足球先生^^

用crystal palace 都boss到
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-25 23:34:29 | 顯示全部樓層
我打到第二季ga la~~~
依家仲有6.幾m用~~
santana都好似唔錯wor~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 00:13:12 | 顯示全部樓層
另外一個好用之人diana
佢係帕馬同森多共有,不過真係好勁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 04:23:33 | 顯示全部樓層
James Milner~~ 又正又後生
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 10:07:50 | 顯示全部樓層
瑞士係咪有個球員叫barnetta?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 16:13:20 | 顯示全部樓層
costa rica ge  Soto
幾勁ga
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 18:16:51 | 顯示全部樓層
martin petrov
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:31 , Processed in 0.029886 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表