找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1301|回復: 4

[FM] 我發覺

[複製鏈接]
發表於 2005-1-30 02:37:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
milan真係好多又勁後生ge人........................................好多好多.....
發表於 2005-1-31 16:54:36 | 顯示全部樓層
free晒佢啦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 20:00:20 | 顯示全部樓層
Newcastle too~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 20:02:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by giuseppekieran at 31-1-2005 08:00 PM:
Newcastle too~~


可唔可以介紹d 呢?thx
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-1 00:35:35 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 31-1-2005 04:54 PM:
free晒佢啦。

但你free返黎
佢地好快話唔adapt 生活....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:20 , Processed in 0.018518 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表