使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2007-9-8 07:14 PM 發表 今晚澳洲v日本
原帖由 傑夫仔 於 2007-9-9 01:12 AM 發表 HT: NZ 43:7 Italy
原帖由 stephenlion 於 2007-9-9 01:29 AM 發表 italy都好似上年8強喇...
原帖由 傑夫仔 於 2007-9-9 01:32 AM 發表 宜家NZ係全世界最強個隊
原帖由 傑夫仔 於 2007-9-9 10:00 PM 發表 阿根廷唱國歌喊 Samoa唱國歌又喊
原帖由 小妖 於 2007-10-14 05:40 PM 發表 Johnny又出超必
原帖由 Reina Tanaka 於 2007-10-15 03:45 AM 發表 ..呢場四強睇落好似好強弱懸殊咁....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-25 10:42 , Processed in 0.038065 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.