使用道具 舉報
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11 01:51 PM 發表 thz,但係我用左板主你既新skin之後呢,睇唔到中文呀(本身我果隻係中文版黎既) 有無方法可以解決
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11 03:02 PM 發表 咁有無辨法解決呀??
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11 03:09 PM 發表 可以點改呀,唔好意思呀,因為我係新手黎架咋,咩野都唔係太識
原帖由 gfdas 於 2007-11-20 07:13 PM 發表 那些是支援中文的?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 09:42 , Processed in 0.039687 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.