找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 25129|回復: 45

[轉]幫大家搵些skin(不斷更新)

[複製鏈接]
發表於 2007-11-10 20:20:58 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
GRADIENT<---my love
http://www.zshare.net/download/48038718ab5aa2/
Uefa Champions League<----還可以
http://rapidshare.com/files/65634568/ucl.zip
Lightning'08<----不靚
http://rapidshare.com/files/66138592/lightningskin08.zip
CHAMPIONS LEAGUE SKIN 2008<---還可以
http://rs96.rapidshare.com/files/65634568/ucl.zip
FLEXION SKIN 2008<---即是07板
http://www.fmitaly.com/index.php ... kin_flexion2008.zip
TURNSTYLE 2008 SKIN<--還可以
http://www.fmitaly.com/08/turnstyle.zip
SIPLE SKIN 2008<---不靚
http://rs214.rapidshare.com/files/65623853/siple.zip
WHITE STEEL SKIN<-----灰色系列  不錯低
http://files.filefront.com/white+steelrar/;8895744;/fileinfo.html
SKIN MAGNUM OPUS 2008<----草。
http://www.fmitaly.com/index.php ... Skin_magnumopus.zip
TWOTONE SKIN 2008<-----第二推介...都正
http://rs154.rapidshare.com/files/65619332/twotone.zip
STEKLO SKIN VERSION 1.1<---ok
http://files.filefront.com/steklo+v1+1zip/;8973352;/fileinfo.html
dDs 2 Skin
http://www.sortitoutsi.net/index ... ile&fileid=5105
SIVILAY SKIN
http://files.filefront.com/SIVIL ... 4348;/fileinfo.html
Skin Tsubie08v1.00
http://www.fmitaly.com/index.php ... n_Tsubie08v1.00.rar
Black-in 2 v. 1.1
http://www.fmitaly.com/index.php ... ;file=black_in2.zip
SKIN INCASE 2008
http://www.fmitaly.com/index.php ... ile=Skin_Incase.zip
STEKLO SKIN VERSIONE 1.2
http://files.filefront.com/stekl ... 7447;/fileinfo.html
HOTSKIN 2008
http://www.box.net/index.php?rm= ... red_name=jbaan85420
MERCURY SKIN 08
http://www.fmitaly.com/index.php ... =Skin_mercury08.rar
TRIBAL SIPLE SKIN
http://files.filefront.com/Tribal+Siplezip/;8237080;/fileinfo.html






是沒有預覽圖的
不喜勿download(否遭天切)
DOWNLOAD也留一句好不好(否也遭天切)
放在C:\Documents and Settings\自己USER的名\My Documents\Sports Interactive\Football Manager 2008\skins

[ 本帖最後由 cmnklok 於 2007-11-19  12:46 PM 編輯 ]
發表於 2007-11-11 00:09:21 | 顯示全部樓層
thanks~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 09:33:29 | 顯示全部樓層
幾正,不過草果個好似好亂
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 10:39:46 | 顯示全部樓層
十萬個支持!
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 12:55:19 | 顯示全部樓層
keep update thx~~~~

有無人用過steklo個skin?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 13:51:04 | 顯示全部樓層
thz,但係我用左板主你既新skin之後呢,睇唔到中文呀(本身我果隻係中文版黎既) 有無方法可以解決
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2007-11-11 14:19:33 | 顯示全部樓層
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11  01:51 PM 發表
thz,但係我用左板主你既新skin之後呢,睇唔到中文呀(本身我果隻係中文版黎既) 有無方法可以解決

板主 樓主
and 睇唔到中文係正常 因為d skin係外國人做既 唔支援中文都正常
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 15:02:09 | 顯示全部樓層
咁有無辨法解決呀??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2007-11-11 15:06:47 | 顯示全部樓層
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11  03:02 PM 發表
咁有無辨法解決呀??

有心機的  把skin改為支援吧 -.-
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-11 15:09:25 | 顯示全部樓層
可以點改呀,唔好意思呀,因為我係新手黎架咋,咩野都唔係太識
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2007-11-11 18:44:17 | 顯示全部樓層
原帖由 prerri2001 於 2007-11-11  03:09 PM 發表
可以點改呀,唔好意思呀,因為我係新手黎架咋,咩野都唔係太識

不解釋了。你直接用STEKLO SKIN VERSION 1.1  那支援中文的。
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-13 14:39:37 | 顯示全部樓層
好波哦~~+oil!
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-13 22:17:08 | 顯示全部樓層
點用的???
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-20 19:13:27 | 顯示全部樓層
那些是支援中文的?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2007-11-20 19:19:31 | 顯示全部樓層
原帖由 gfdas 於 2007-11-20  07:13 PM 發表
那些是支援中文的?

STEKLO SKIN VERSIONE 1.2<---用這個 其他我沒有試(懶~_~)
大多數其他都不行(可能有例外)
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-21 20:50:38 | 顯示全部樓層
thanksss again
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-22 14:31:01 | 顯示全部樓層
入去喇....係邊度轉=.=

我得fm2008 同佢個right揀炸
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-11-28 23:48:49 | 顯示全部樓層
多謝曬
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-12-1 10:16:50 | 顯示全部樓層
邊個有比賽畫面full screen?
回復

使用道具 舉報

發表於 2007-12-3 19:16:39 | 顯示全部樓層

回復 1# 的帖子

多谢晒
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 09:42 , Processed in 0.039687 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表