找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3961|回復: 1

點樣再加球員頭像?

[複製鏈接]
發表於 2008-1-12 11:09:43 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
首先要多謝有仁兄在此推出球員頭像及球會logos, 用了投入感也大了很多.

根據各人的指點後, 雖然經過多次的失敗, 再試, 又失敗, 又再試, 最終我也成功將心愛的曼聯隊徽及麾下球員頭像擺放好.

OK, 但一個問題解決了, 又一個新問題, 我"貪心"地想將其他球隊(如車仔, 阿記等)的球員頭像都放上去, 於是把有關檔案也如之前所做的解壓縮, 然後重新再做setting, 再開一次new game.

但...曼聯的球員頭像還在, 新放上去卻失敗, 請問我要怎樣做呢?
發表於 2008-2-19 12:56:48 | 顯示全部樓層
唔使開new game嫁.

如果你放0岩曬位疊,入左新相後,就系preference度reload d相就得啦.

d相要系PNG格式,同埋球員UNIQUE ID要對應到先得.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:13 , Processed in 0.026753 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表