找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 5073|回復: 5

我用notebook玩 1280x768 轉唔到window screen?

[複製鏈接]
發表於 2008-3-1 00:04:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我用notebook玩 1280x768 成個畫面拉闊o左, 轉window screen又唔得. 有冇高手可以教教我?
發表於 2008-3-1 15:17:17 | 顯示全部樓層
係咪你game入面tick左全屏??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2008-3-3 22:47:39 | 顯示全部樓層
原帖由 Nhl00000 於 2008-3-1  03:17 PM 發表
係咪你game入面tick左全屏??


起初係, click走後就話我轉唔到window mode, 其實我係想問可唔可以改code將個game一開始係window mode唔係full screen?
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-4-22 11:43:29 | 顯示全部樓層
香港沒有家樂福.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-4-22 12:16:41 | 顯示全部樓層
爬返D舊文你就會找到啦

使用Window mode 方法 :

1. 螢幕解析度要是1024 x 768 以上
2. right click 桌面FM 2006 個shortcut --> 內容
3. 係"目標" 條 link 到
"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\fm2007.exe" 後面加句 -small_screen or  -small_screen -windowed 變成
"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\fm2007.exe" -small_screen
or
"C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\fm2007.exe" -small_screen -windowed

PS. - 前面有一格空位的
PSS. 用其他skin 的話 , 有o的就算你部機只係得1024 x 768 , 用WINDOW MODE 都無問題

http://hkcmforum.com/viewthread.php?tid=97342&extra=page%3D1
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-4-26 12:17:33 | 顯示全部樓層
that one is only for FM 2006?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:13 , Processed in 0.038401 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表