找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 7071|回復: 18

FM 2009賽事、國家名稱修正檔9.1.0專用版本推出

[複製鏈接]
發表於 2008-11-16 22:56:22 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
FM 2009賽事、國家名稱修正檔9.1.0專用版本推出

由於有玩家不懂得如何在最新的官方更新9.1.0下使用賽事、國家名稱修正檔,所以本站現正加推v9.1.0的賽事、國家名稱修正檔,下載後只要選擇你的FM 2009正確安裝路徑,照著指示逐步安裝即可,另一方面,這個版本亦會直接將製造假名的文件全部刪走及解決不能操作國家隊的問題,請各位到「下載區---其他下載」中下載。

www.hkcm.com
發表於 2008-11-16 23:08:18 | 顯示全部樓層
但我安裝後..未有改善..係咪同上網STEAM有關呢
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2008-11-16 23:15:09 | 顯示全部樓層
呢舊o野根本唔關steam事,一係你選錯path,一係你明明9.0.0版本就走去裝9.1.0專用版修正檔...
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-16 23:54:38 | 顯示全部樓層
原帖由 空中少爺 於 2008-11-16  11:08 PM 發表
但我安裝後..未有改善..係咪同上網STEAM有關呢

呢個野要開新GAME先有用
玩緊既就改唔到
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-17 00:26:18 | 顯示全部樓層
原帖由 mouseccy 於 2008-11-16  11:54 PM 發表

呢個野要開新GAME先有用
玩緊既就改唔到


開過新game都唔得
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2008-11-17 03:22:31 | 顯示全部樓層
檢查清楚裝o個陣係咪同你隻fm 2009 同一條path,裝完開新game都無效9成係錯o左條path
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-17 05:29:09 | 顯示全部樓層
Can Mac Version use this as well?
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-17 05:31:47 | 顯示全部樓層
我想問點裝架and放邊度?
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-17 11:33:29 | 顯示全部樓層
原帖由 mysterious 於 2008-11-17  05:29 AM 發表
Can Mac Version use this as well?

i am also Mac user
but Mac cannot run .exe file
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-17 17:38:03 | 顯示全部樓層
原帖由 Frank Ng 於 2008-11-17  03:22 AM 發表
檢查清楚裝o個陣係咪同你隻fm 2009 同一條path,裝完開新game都無效9成係錯o左條path


同一條PATH係點樣呢..我睇見個FILE裝左係FM2009個FOLDER度..係咪要擺岩FOLDER至得呢??
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2008-11-18 00:32:21 | 顯示全部樓層
原帖由 空中少爺 於 2008-11-17  05:38 PM 發表


同一條PATH係點樣呢..我睇見個FILE裝左係FM2009個FOLDER度..係咪要擺岩FOLDER至得呢??



下載頁o既指示有講、download完後run個exe o既說明有講、上面o既提示亦都有講到係要放o岩folder先得,咁你係都要刻舟求劍,係都要擺唔o岩folder 剩係擺你鍾意o既folder你話仲用唔用到呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-18 01:06:02 | 顯示全部樓層
Frank

可唔可以 upload 個 original file 上黎?
因為 Mac user 係 run唔到 .exe file
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2008-11-18 01:37:05 | 顯示全部樓層
http://www.hkcm.com/download/fm2009files/fm2009_real_names_fix.zip

Please delete all*.lnc files inside your data\db\900\lnc\all folder before you use this file
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-18 01:58:23 | 顯示全部樓層
thx much Frank

indeed you response us asap
not like SI
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-18 21:05:51 | 顯示全部樓層
原帖由 Frank Ng 於 2008-11-18  12:32 AM 發表



下載頁o既指示有講、download完後run個exe o既說明有講、上面o既提示亦都有講到係要放o岩folder先得,咁你係都要刻舟求劍,係都要擺唔o岩folder 剩係擺你鍾意o既folder你話仲用唔用到呢? ...


駛唔駛咁串呀..
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-19 02:15:33 | 顯示全部樓層
我都係UPDATE之後賽事名冇改到呀....

我一路有玩開, 肯定我放在正確位置.

唔知會唔會同我用緊VISTA X64有關?
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-19 02:41:24 | 顯示全部樓層
對不起, 是我搞錯了

原來FM2009裝了在STEAM的STEAMAPPS\COMMON中, 要選那個PATH的FM2009目錄才可

但不知為什麼它又有另一個FM2009的目錄在PROGRAM FILES\SPORT INTERACTIVE中, 所以改了這邊的LNC沒有作用
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-21 10:24:02 | 顯示全部樓層
咁即係....要將個folder擺係....STEAMAPPS\COMMON中...

並唔係擺係PROGRAM FILES\SPORT INTERACTIVE???

我係用VISTA BASIC....(唔係好識用VISTA第一次用佢玩FM)
回復

使用道具 舉報

發表於 2008-11-26 21:38:40 | 顯示全部樓層
原帖由 nccwong 於 2008-11-19  02:15 AM 發表
我都係UPDATE之後賽事名冇改到呀....

我一路有玩開, 肯定我放在正確位置.

唔知會唔會同我用緊VISTA X64有關?

我都係咁~
不過我係用XP........
個路徑應該係D:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2009\fm.exe
係唔係?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 07:58 , Processed in 0.039673 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表