使用道具 舉報
原帖由 空中少爺 於 2008-11-16 11:08 PM 發表 但我安裝後..未有改善..係咪同上網STEAM有關呢
原帖由 mouseccy 於 2008-11-16 11:54 PM 發表 呢個野要開新GAME先有用 玩緊既就改唔到
原帖由 mysterious 於 2008-11-17 05:29 AM 發表 Can Mac Version use this as well?
原帖由 Frank Ng 於 2008-11-17 03:22 AM 發表 檢查清楚裝o個陣係咪同你隻fm 2009 同一條path,裝完開新game都無效9成係錯o左條path
原帖由 空中少爺 於 2008-11-17 05:38 PM 發表 同一條PATH係點樣呢..我睇見個FILE裝左係FM2009個FOLDER度..係咪要擺岩FOLDER至得呢??
原帖由 Frank Ng 於 2008-11-18 12:32 AM 發表 下載頁o既指示有講、download完後run個exe o既說明有講、上面o既提示亦都有講到係要放o岩folder先得,咁你係都要刻舟求劍,係都要擺唔o岩folder 剩係擺你鍾意o既folder你話仲用唔用到呢? ...
原帖由 nccwong 於 2008-11-19 02:15 AM 發表 我都係UPDATE之後賽事名冇改到呀.... 我一路有玩開, 肯定我放在正確位置. 唔知會唔會同我用緊VISTA X64有關?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-27 07:58 , Processed in 0.039673 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.