找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4651|回復: 2

FM 2009 和富大埔球員圖像檔

[複製鏈接]
發表於 2008-12-21 22:42:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
雖然我都係覺得d相唔係整得咁靚~
但粗粗地拎住來玩下先la~

我仲想整其他香港球隊既球員圖像檔~


http://www.sendspace.com/file/ato0d4

[ 本帖最後由 Ashley Cole 於 2008-12-21  10:44 PM 編輯 ]

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
發表於 2008-12-24 11:15:28 | 顯示全部樓層
感激無限~~
期待你的其他香港球會~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-3-9 10:40:03 | 顯示全部樓層

多謝~

回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:08 , Processed in 0.031802 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表