找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3596|回復: 2

下載區果個"FM 2009傳奇人物隊"應該放係邊?

[複製鏈接]
發表於 2009-6-4 15:16:43 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
如題...
我放左係DATA入面又唔得
我又放左係MY DOCUMENT入面又唔得...
咁應該放係邊?????
我想試下玩= =
我已UPDATE 9.3
THX
發表於 2009-6-9 14:25:50 | 顯示全部樓層
你試吓放係data/db度(即係同9.3一個地方)
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-6-11 12:38:24 | 顯示全部樓層
都係唔得...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:09 , Processed in 0.044790 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表