找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 傑夫仔

日藝172

  [複製鏈接]
發表於 2009-8-20 23:18:06 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-20  10:15 PM 發表

又話欠野
頂,有FRD叫我報足總D教練班,但下個SEM事間爆哂

讀1日架之嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:19:05 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-20  10:25 PM 發表
尋日返去交學費,講起個靚模(A咩?爛周,係叫咩啊? )大家都好懷疑佢考唔考到試
其實香港又唔似日本咁有藝人一路拍野一路讀大學

有d可能有讀
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:19:13 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20  11:16 PM 發表

下集乃


拍到第四集以為有D新元素

點知都仲係一套超人片
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-20 23:21:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-20  11:19 PM 發表


拍到第四集以為有D新元素

點知都仲係一套超人片

死都救返生個d場面都未出過
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:22:13 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-20  11:19 PM 發表


拍到第四集以為有D新元素

點知都仲係一套超人片


頭三輯o的同事都叫同到步
今輯廢到...
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:23:06 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-20  11:15 PM 發表
就o黎ban哂乜都唔睇了
咁o岩除o左救命佢仲睇o既我就cut哂


我都是再上土豆網追看吧
反正只剩畢沙必、任俠、乙男會想看
不過sorry下突大
我可能生不出中評文章了

[ 本帖最後由 橋子 於 2009-8-20  11:24 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-20 23:24:55 | 顯示全部樓層
原帖由 橋子 於 2009-8-20  11:23 PM 發表


我都是再上土豆網追看吧
反正只剩畢沙必、任俠、乙男會照進度看
哈 這季日劇進度已完全停擺
真係等播晒再買DVD了


?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:25:40 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20  11:24 PM 發表



?


就是還不確定囉
想追看 但又抽不出時間
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:28:51 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-20  11:19 PM 發表

有d可能有讀

例如?
N年前有個叫周英傑,法律碩士
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:31:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20  11:21 PM 發表

死都救返生個d場面都未出過


D友仔一兩場戲就轉晒軑,好強勁
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-20 23:34:57 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-20  11:31 PM 發表


D友仔一兩場戲就轉晒軑,好強勁

趕住收工嘛
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:35:15 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2009-8-20  11:22 PM 發表


頭三輯o的同事都叫同到步
今輯廢到...


我覺得呢套係 同裕介玩晒

菜其實可有可無
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:37:52 | 顯示全部樓層
檸檬係唔係出年約滿英皇?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:40:02 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2009-8-20  11:28 PM 發表

例如?
N年前有個叫周英傑,法律碩士

紅唔起果d咪去讀返書鋪定路囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-20 23:41:46 | 顯示全部樓層
小明真係一個福佳
成日老強人地
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:42:04 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-8-20  11:35 PM 發表


我覺得呢套係 同裕介玩晒

菜其實可有可無


不嬲菜都係 o既豉油碟
點左點右
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-20 23:43:04 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-8-20  11:40 PM 發表

紅唔起果d咪去讀返書鋪定路囉

收皮原因好搞笑,睇相佬話佢撈咩都好掂,係撈歌星一定唔得,之後本來出緊隻碟都停埋兼解約(解得咁順係因為佢有清洪撐 )
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-21 00:09:32 | 顯示全部樓層
HKBN已經回復正常

PCCW好似仲未搞掂
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-8-21 00:16:01 | 顯示全部樓層
老馬原來有錢過老黃十倍
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-8-21 09:32:46 | 顯示全部樓層
http://ktv.jp/real-clothes/index.html

香里奈が着ていた同じ衣装がHPで買える!
2009.8.21 05:01

 女優でモデルの香里奈(25)が主演する10月13日スタートのフジテレビ系「リアル・クローズ」(火曜後10・0)において、同ドラマで出演者が着ていた衣装が、公式HP(http://ktv.jp/real-clothes/)を通じて購入できる。種類は毎話ごと更新され、バリエーションはたっぷり。香里奈は「ドラマを見て、自分流の着こなしの参考にしてね」とPRしている。

賣衫第一,故事第二
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 08:22 , Processed in 0.037141 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表