原帖由 天才守門員 於 2009-8-20 10:15 PM 發表 又話欠野 頂,有FRD叫我報足總D教練班,但下個SEM事間爆哂
使用道具 舉報
原帖由 天才守門員 於 2009-8-20 10:25 PM 發表 尋日返去交學費,講起個靚模(A咩?爛周,係叫咩啊? )大家都好懷疑佢考唔考到試 其實香港又唔似日本咁有藝人一路拍野一路讀大學
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20 11:16 PM 發表 下集乃
原帖由 Donald 於 2009-8-20 11:19 PM 發表 拍到第四集以為有D新元素 點知都仲係一套超人片
原帖由 oolongtea 於 2009-8-20 11:15 PM 發表 就o黎ban哂乜都唔睇了 咁o岩除o左救命佢仲睇o既我就cut哂
原帖由 橋子 於 2009-8-20 11:23 PM 發表 我都是再上土豆網追看吧 反正只剩畢沙必、任俠、乙男會照進度看
哈 這季日劇進度已完全停擺 真係等播晒再買DVD了
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20 11:24 PM 發表 ?
原帖由 makkaho 於 2009-8-20 11:19 PM 發表 有d可能有讀
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-20 11:21 PM 發表 死都救返生個d場面都未出過
原帖由 Donald 於 2009-8-20 11:31 PM 發表 D友仔一兩場戲就轉晒軑,好強勁
原帖由 oolongtea 於 2009-8-20 11:22 PM 發表 頭三輯o的同事都叫同到步 今輯廢到...
原帖由 天才守門員 於 2009-8-20 11:28 PM 發表 例如? N年前有個叫周英傑,法律碩士
原帖由 Donald 於 2009-8-20 11:35 PM 發表 我覺得呢套係 同裕介玩晒 菜其實可有可無
原帖由 makkaho 於 2009-8-20 11:40 PM 發表 紅唔起果d咪去讀返書鋪定路囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:22 , Processed in 0.037141 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.