使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-8-18 10:58 PM 發表 又玩泳衣?
原帖由 Donald 於 2009-8-18 11:39 PM 發表 HKBN出海仲係好慢
原帖由 makkaho 於 2009-8-18 11:43 PM 發表 和記冇事
原帖由 Donald 於 2009-8-18 11:47 PM 發表 PCCW都好似好番 HKBN
原帖由 makkaho 於 2009-8-18 11:48 PM 發表 和記係不嬲都冇事 唔知係咪早2日少用電腦
原帖由 Donald 於 2009-8-18 11:52 PM 發表 我上次用和記一出事係搞成個星期 HKBN係咁上客攪到平時都越黎越慢
原帖由 makkaho 於 2009-8-18 11:55 PM 發表 HKBN出海係唔係都慢架啦
原帖由 hoyte 於 2009-8-18 11:57 PM 發表 D大對蘇金寶快將加盟有乜感覺?
原帖由 Donald 於 2009-8-19 12:00 AM 發表 張約仲有成年
原帖由 Donald 於 2009-8-19 12:01 AM 發表 期待佢拍2號仔 可能2號會成才
原帖由 hoyte 於 2009-8-19 12:02 AM 發表 鬥慢?
原帖由 makkaho 於 2009-8-19 12:02 AM 發表 我勸你繼續用好了
原帖由 Donald 於 2009-8-19 12:09 AM 發表 我諗緊打電話上去X佢 有時心血來潮睇D 野但係條BAR又唔郁,個時真係好冇癮
原帖由 hoyte 於 2009-8-19 12:12 AM 發表 買碟囉
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:11 , Processed in 0.034036 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.