原帖由 makkaho 於 2009-9-13 02:58 AM 發表 唔知點解,d人硬係覺得唱國語係高級d咁
使用道具 舉報
原帖由 李喂凸 於 2009-9-13 02:59 發表 中一射三分 總之足球幾乎和女絕緣 打排球都行
原帖由 李喂凸 於 2009-9-13 02:59 AM 發表 中一射三分 總之足球幾乎和女絕緣 打排球都行
原帖由 天才守門員 於 2009-9-13 03:00 AM 發表 學校無波踢,一係籃球一係乒乓球,我乒乓波OK勁,但中一下學期進入左金庸的世界後就唔打了
原帖由 AH B 於 2009-9-13 03:01 AM 發表 排球少身體接觸....籃球多d
原帖由 AH B 於 2009-9-13 02:59 AM 發表 一係R&B英文
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-9-13 03:00 AM 發表 排球好多女玩 我學校打籃球既女通常都係太man喇
原帖由 Sol_Campbell 於 2009-9-13 03:00 AM 發表 排球好多女玩
原帖由 Eggio 於 2009-9-13 03:01 AM 發表 改為練武?
原帖由 Keith 於 2009-9-13 03:02 AM 發表 中學男校冇計 但小學都冇女仔打籃球喎 人生的輸家
原帖由 Eggio 於 2009-9-13 02:57 AM 發表 覺得人生在世應要做自己想做的事 真係有人會因為人地/家人話乜行業好就去做乜的
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 03:01 發表 成日聽到k房d mk妹唱come back to me
原帖由 天才守門員 於 2009-9-13 03:01 AM 發表 一陣BLOCK錯地方就
原帖由 makkaho 於 2009-9-13 03:03 AM 發表 小學梗係冇,男女分開上架嘛
原帖由 李喂凸 於 2009-9-13 03:00 AM 發表 你想做關於數字的? 我當電腦係搵食而已 冇咩興趣
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 14:08 , Processed in 0.035644 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.