使用道具 舉報
原帖由 Keith 於 2009-9-27 10:03 PM 發表 夜晚好似香港冬天咁囉
原帖由 makkaho 於 2009-9-27 09:48 PM 發表 夠了,再講我怕你出唔返去
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:03 PM 發表 我說你高大衰 你說我死矮仔
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:04 PM 發表 明白 但我大妹矮佢老公 ok 多..
原帖由 ken809 於 2009-9-27 10:04 PM 發表 大大要pia我嗎?
原帖由 hoyte 於 2009-9-27 10:03 PM 發表 大大shortlist左佢?
原帖由 Donald 於 2009-9-27 10:07 PM 發表 一向都喜佢 仲記得佢係創世紀o既精彩演出
原帖由 ken809 於 2009-9-27 22:05 發表 我說你死豆釘
原帖由 ken809 於 2009-9-27 22:05 發表 好唔方便
原帖由 makkaho 於 2009-9-27 22:06 發表 這些機會都不屬於我的.gif
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:10 PM 發表 歷史已證明過, 我無懼迎戰高大過我的男生 於是 戰你就戰你!
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:11 PM 發表 山地有多?
原帖由 makkaho 於 2009-9-27 22:12 發表 琴日踢老細波頂贏左個高我成個幾頭既人
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:13 PM 發表 可惜 我戴眼鏡 踢球以來只曾頂過一次 球門線前加一頭
原帖由 Donald 於 2009-9-27 22:14 發表 隻狗就好喇 IqNox7YnhCI&NR=1
原帖由 hoyte 於 2009-9-27 10:08 PM 發表 真心定假膠? 果套我記得佢人設好廢
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-9-27 10:11 PM 發表 你隨便想像 總之他們已當了三個月父母了
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 08:03 , Processed in 0.040859 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.