原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5 09:44 PM 發表 其實PS3都好似開始多返game啦 又平左咁多 買得過既
使用道具 舉報
原帖由 Donald 於 2009-11-5 10:34 PM 發表 試玩左兩場,隻GAME實在太快,輕輕按一下射波,個波仲快過火箭炮 球員加速D反應仲快過NEED FOR SPEED D跑車 不過電腦D AI 勁左好多,搓到入小禁區先射空門 ...
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5 11:34 PM 發表 係咪好難扭?
原帖由 Donald 於 2009-11-5 11:40 PM 發表 比上幾集都難扭左,不過仲屈到速
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-5 11:55 PM 發表 傳波係咪一樣咁gap? 球速又慢又冇準, 連携低就更加死 呢點自ML出現後為一直係一個問題, 當你用一個短傳精度速度都係77-80 同一個90去比你就知我講乜 ...
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5 11:57 PM 發表 我玩過電腦0個隻 完全唔識玩 波都唔識交啊 仲以為winning會好過pes tim
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-5 11:57 PM 發表 玩唔慣PES
原帖由 makkaho 於 2009-11-6 12:04 AM 發表 電腦版我同老細打過2場之後即刻delete左
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-6 12:07 AM 發表 delete埋咁嚴重
原帖由 makkaho 於 2009-11-6 12:12 AM 發表 有隻好玩咁多既FIFA做咩要折磨自己?
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-6 12:12 AM 發表 FIFA 10好像毀譽參半?
原帖由 makkaho 於 2009-11-6 00:16 發表 電腦版差D囉,360完全係屈機之作
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.034289 second(s), 15 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.