找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: 天才守門員

日藝一齊禍

  [複製鏈接]
發表於 2009-11-5 22:35:49 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5  09:44 PM 發表

其實PS3都好似開始多返game啦
又平左咁多
買得過既


同樣價錢有埋Blu-ray確係抵
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-5 23:34:32 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-11-5  10:34 PM 發表
試玩左兩場,隻GAME實在太快,輕輕按一下射波,個波仲快過火箭炮

球員加速D反應仲快過NEED FOR SPEED D跑車

不過電腦D AI 勁左好多,搓到入小禁區先射空門 ...

係咪好難扭?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-5 23:40:23 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5  11:34 PM 發表

係咪好難扭?


比上幾集都難扭左,不過仲屈到速
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-5 23:55:39 | 顯示全部樓層
傳波係咪一樣咁gap?

球速又慢又冇準, 連携低就更加死

呢點自ML出現後為一直係一個問題, 當你用一個短傳精度速度都係77-80 同一個90去比你就知我講乜
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-5 23:57:03 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2009-11-5  11:40 PM 發表


比上幾集都難扭左,不過仲屈到速
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-5  11:55 PM 發表
傳波係咪一樣咁gap?

球速又慢又冇準, 連携低就更加死

呢點自ML出現後為一直係一個問題, 當你用一個短傳精度速度都係77-80 同一個90去比你就知我講乜 ...

我玩過電腦0個隻
完全唔識玩
波都唔識交啊

仲以為winning會好過pes tim
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-5 23:57:51 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5  11:57 PM 發表


我玩過電腦0個隻
完全唔識玩
波都唔識交啊

仲以為winning會好過pes tim

玩唔慣PES
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:04:33 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-5  11:57 PM 發表


我玩過電腦0個隻
完全唔識玩
波都唔識交啊

仲以為winning會好過pes tim

電腦版我同老細打過2場之後即刻delete左
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:07:28 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-5  11:57 PM 發表

玩唔慣PES

PES其實係咪真係同winning唔同?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:07:45 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-11-6  12:04 AM 發表

電腦版我同老細打過2場之後即刻delete左

delete埋咁嚴重
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:12:04 | 顯示全部樓層
原帖由 CYBASTER 於 2009-11-6  12:07 AM 發表

delete埋咁嚴重

有隻好玩咁多既FIFA做咩要折磨自己?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:12:19 | 顯示全部樓層
PES edit 球員果part好麻煩

整完2,3次都冇意慾再手動轉會

其實ML我覺得有好多改進地方

球員past season的紀錄可唔可以唔好咁西?

BECOME A LEGEND起碼有出場次數,分鐘, rating

PES 2009連個all time top scorer ranking都冇埋
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:12:41 | 顯示全部樓層
頭先同個日本人ONLINE打左場好順,不過佢係咁打日文,唔知佢係咪好LAG

不過最後都靠兩翼傳中屈頭鎚嬴3粒

我諗都要打番一頭半個月先打得番D小組
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:12:55 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-11-6  12:12 AM 發表

有隻好玩咁多既FIFA做咩要折磨自己?

FIFA 10好像毀譽參半?
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:14:07 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-11-6  12:12 AM 發表

有隻好玩咁多既FIFA做咩要折磨自己?


我賣左隻FIFA補錢換WE,而家有D後悔
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:16:48 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-6  12:12 AM 發表

FIFA 10好像毀譽參半?

電腦版差D囉,360完全係屈機之作
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:17:12 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-6  12:12 AM 發表

FIFA 10好像毀譽參半?


個人覺得佢比賽節奏同動員動作都遠勝WE

不過唔鍾意佢球員D能力太平均,唔多夠爽
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:20:22 | 顯示全部樓層
體能大部份都係75分鐘就斷氣係咪仲存在?

為左ML球員成長之後有分別,搞到而家打普通對戰mode時d球員相對地廢左 (even佢項數值係80+)

但結果兩樣野根本冇關,仲齊齊出現反效果. ML成長左果d就變曬少林足球

玩慣左 ml. 就覺得傳波,扭波90 同80真係唔止 10呢個差距

呢下先死
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:24:54 | 顯示全部樓層
下個月都係買番隻FIFA

WE冇找卡數用
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:25:09 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2009-11-6  00:16 發表

電腦版差D囉,360完全係屈機之作

電腦版根本係垃圾啦..
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-6 00:31:13 | 顯示全部樓層
自從HKBN出左99蚊100M後,我而家上網慢到
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 15:53 , Processed in 0.034289 second(s), 15 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表