找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3193|回復: 6

自娛系列----大中華杯

[複製鏈接]
發表於 2009-11-10 22:26:27 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
集結中華兩岸三地球隊
中國球隊----中超,中甲,中乙,中國大學球隊
香港球隊----甲組,乙組,丙組,香港大專球隊
澳門球隊----甲組,乙組,丙組
台灣球隊----台電,大同,台灣國立體育中心

爭奪中華之巔

P.S 如果有用亞洲聯賽補丁,可由港澳丙組打起,以中國聯賽年度制定
中乙,港丙,澳丙先於第一圈出場,第二圈開始全部球隊參與

本帖子中包含更多資源

您需要 登錄 才可以下載或查看,沒有賬號?會員申請

×
發表於 2009-11-10 22:56:51 | 顯示全部樓層
支~持~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-11 15:26:19 | 顯示全部樓層
應該放係邊?Can u tell me thx
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-11 15:34:06 | 顯示全部樓層
幾有心思,支持樓主。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-11-11 23:45:19 | 顯示全部樓層
原帖由 hongmanman 於 2009-11-11  03:26 PM 發表
應該放係邊?Can u tell me thx




下載後將檔案解壓至你的「My Documents \ Sports Interactive \ Football Manager 2010 \ editor data」資料夾內即可使用。

進入遊戲後,玩家在選擇「New Game」後畫面會彈出一個「Choose Database」的畫面,此時請勾上「Change」並選擇「OK」,然後選擇你想玩的聯賽後再確定... 此時在選擇聯賽的主選單便會出現新的聯賽供玩家選擇!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2009-11-11 23:47:27 | 顯示全部樓層
原帖由 ryan1111 於 2009-11-10  10:56 PM 發表
支~持~~




多謝,不過你果個8級聯賽仲勁,要好多心機先改倒
同埋8級,你主客場點搞?旺角場唔夠用架波
回復

使用道具 舉報

發表於 2009-11-12 00:42:27 | 顯示全部樓層
原帖由 Jplayer 於 2009-11-11  11:47 PM 發表




多謝,不過你果個8級聯賽仲勁,要好多心機先改倒
同埋8級,你主客場點搞?旺角場唔夠用架波

周圍篇, 西貢又有, 天水圍又有, 香港仔又有 (原來成8千個位,勁)
咁就基本上唔會點撞同日同一個場比賽
不過幾年後升降難跌, 因為乙丙丁.... 都係那幾個場咁篇
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 08:08 , Processed in 0.030711 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表