找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: makkaho

日藝劇場第一百七濕九回-鐵漢柔情正字男大戰古墓派姑姑

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-12 01:30:01 | 顯示全部樓層
原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-3-12  01:25 AM 發表
凸大HKIFF有買了甚麼票沒有

買5張咋
新低
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:31:02 | 顯示全部樓層
原帖由 makkaho 於 2010-3-12  01:26 發表

我以前就係成日都係咁,悶果陣就話冇人陪我,人地搵我我就話人煩
搞到而家好似有D思覺失調,要係孤獨中先搵到生存意義


"會遠離的 就跟他們說再見吧
原來彼此如此遙遠 這人生才顯得遼闊"
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-12 01:31:17 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:28 AM 發表
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好

我已經是這樣了
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:31:36 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:27 發表

85777


誰跟不上誰~
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:32:31 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:28 發表
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好


信任自己, 包括自我感覺良好
前提是要不時鞭策自己做到值得被信任
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:32:33 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12  01:29 AM 發表

下星期返家了




BTW
伯母上星期凸然約我
話多謝又送禮比我,受寵若驚
又講左好多野
我心已經放開了~

meeting去你家告別式囉


本身關係好好?
有沒有復合機會?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:35:28 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:28 AM 發表
什麼都好好
只是好怕係自己自我感覺良好

害怕變到沒有動力,太自慰?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:36:02 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-12  01:32 AM 發表


信任自己, 包括自我感覺良好
前提是要不時鞭策自己做到值得被信任

目前係OK啊.........但呢期見到一個反面教材............
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:36:42 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:36 AM 發表

目前係OK啊.........但呢期見到一個反面教材............

認真
who?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:37:09 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12  01:35 AM 發表

害怕變到沒有動力,太自慰?

覺得依家一切好唔真.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:37:52 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12  01:36 AM 發表

認真
who?

一個逼到我連續在FACEBOOK連續用六個X佢老母的仆 街
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:38:38 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:37 AM 發表

一個逼到我連續在FACEBOOK連續用六個X佢老母的仆 街

原因?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:39:31 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:37 發表

覺得依家一切好唔真.........


"沒甚好擔心" ?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:40:24 | 顯示全部樓層
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12  01:35 發表

害怕變到沒有動力,太自慰?


天才該是充滿動力去幹某些事情啊
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:41:44 | 顯示全部樓層
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-12  01:40 AM 發表


天才該是充滿動力去幹某些事情啊

所以最後會寂寞
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:43:15 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12  01:38 AM 發表

原因?

點解要小佢?
意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女
總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然,最撚正的係條友仲自我感覺良好個下先好撚野)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:43:46 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12  01:41 發表

所以最後會寂寞


頂你!


戴志偉某句
"戰士上陣的感覺"
我果真是懷念的
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:44:25 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12  01:41 AM 發表

所以最後會寂寞

FUXK YOU,今日先好好地SMS黎(今日教授請假,下午無堂,PE又得一支公ON99地打羽毛球)
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:44:56 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12  01:43 AM 發表

點解要小佢?
意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女
總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然 ...

點解你成日都同d組員鬧反?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-12 01:45:41 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12  01:32 AM 發表

meeting去你家告別式囉


本身關係好好?
有沒有復合機會?

幫我搬屋



佢幾信任我既
話當我女婿
冇機啦,不過起碼冇咁不明不白
曾懷疑一係聽講影響,一係有男人追
而家都心安D
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 13:09 , Processed in 0.033227 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表