原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2010-3-12 01:25 AM 發表 凸大HKIFF有買了甚麼票沒有
使用道具 舉報
原帖由 makkaho 於 2010-3-12 01:26 發表 我以前就係成日都係咁,悶果陣就話冇人陪我,人地搵我我就話人煩 搞到而家好似有D思覺失調,要係孤獨中先搵到生存意義
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:28 AM 發表 什麼都好好 只是好怕係自己自我感覺良好
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:27 發表 85777
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:28 發表 什麼都好好 只是好怕係自己自我感覺良好
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12 01:29 AM 發表 下星期返家了 BTW 伯母上星期凸然約我 話多謝又送禮比我,受寵若驚 又講左好多野 我心已經放開了~
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-12 01:32 AM 發表 信任自己, 包括自我感覺良好 前提是要不時鞭策自己做到值得被信任
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:36 AM 發表 目前係OK啊.........但呢期見到一個反面教材............
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12 01:35 AM 發表 害怕變到沒有動力,太自慰?
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12 01:36 AM 發表 認真 who?
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:37 AM 發表 一個逼到我連續在FACEBOOK連續用六個X佢老母的仆 街
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:37 發表 覺得依家一切好唔真.........
原帖由 李喂凸 於 2010-3-12 01:35 發表 害怕變到沒有動力,太自慰?
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2010-3-12 01:40 AM 發表 天才該是充滿動力去幹某些事情啊
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12 01:38 AM 發表 原因?
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12 01:41 發表 所以最後會寂寞
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12 01:41 AM 發表 所以最後會寂寞
原帖由 天才守門員 於 2010-3-12 01:43 AM 發表 點解要小佢? 意見多多,野又簡D最唔重要的野去做(最後甚至我做埋)話幫其他人睇睇(最後咩9都無睇,又要我做)我做到PK個陣係度細聲講大聲笑咁溝女 總之條友以為自己好撚醒(我已經唱撚到行哂,條友已經走上仆 街之路,當然 ...
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-12 01:32 AM 發表 meeting去你家告別式囉 本身關係好好? 有沒有復合機會?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 13:09 , Processed in 0.033227 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.