找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: oolongtea

日藝180 - Manchester,hard to say I love you

  [複製鏈接]
發表於 2010-3-24 00:33:51 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  12:22 AM 發表

都係個句,千幾萬好快洗哂的

買間屋已經冇左
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:33:54 | 顯示全部樓層
雖然自己對泡菜國冇咩好感,但質素同日系相差唔遠而又平好多o既時候,最後都乖乖比錢
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:35:11 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24  12:32 AM 發表


都係想揀SAMSUNG多O的


我買SAMSUNG MON中過招
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:35:55 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24  12:26 AM 發表


三千幾萬就少O的人中?

因為冇咁多羊買,所以機會率上中頭獎既人都無咁多
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:36:14 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-24  12:33 AM 發表

買間屋已經冇左

條on9仲要買2間
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-24 00:36:58 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-24  12:33 AM 發表

我等multi-touch 普及先買新機

http://foodteam123.mysinablog.co ... p;articleId=1778558
有沒有看這套,好似號好過癮


3月26號出DVD

會有中字版...卦
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:37:37 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  12:22 AM 發表

都係個句,千幾萬好快洗哂的


放番一年假同朋友還遊世界或者打風流工都唔錯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:37:42 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  12:36 AM 發表

條on9仲要買2間

冇話on唔on9既
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:38:58 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-24  12:33 AM 發表

我等multi-touch 普及先買新機

http://foodteam123.mysinablog.co ... p;articleId=1778558
有沒有看這套,好似號好過癮


其實Desktop 要multi-touch有咩用?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:39:30 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-24  12:38 AM 發表


其實Desktop 要multi-touch有咩用?

玩FM
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:39:57 | 顯示全部樓層
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24  12:36 AM 發表


3月26號出DVD

會有中字版...卦

偉大的內地一定有
我貪平買$10 日版東京鐵塔都有
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:40:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-24  12:38 AM 發表


其實Desktop 要multi-touch有咩用?

身痕
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:40:23 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-24  12:30 AM 發表


諗緊威哥輸左唔知會點

今次D女同學好大貪,又要威哥,又要亢帥克,又要嘉嘉,我又要古卓文
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-3-24 00:40:26 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-24  12:33 AM 發表

買間屋已經冇左


都買唔到天匯
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:40:52 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  12:40 AM 發表

今次D女同學好大貪,又要威哥,又要亢帥克,又要嘉嘉,我又要古卓文

姑姑/姑姑的密友呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:41:08 | 顯示全部樓層
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-24  12:39 AM 發表

玩FM


玩 photo hunt
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:42:15 | 顯示全部樓層
原帖由 Donald 於 2010-3-24  12:37 AM 發表


放番一年假同朋友還遊世界或者打風流工都唔錯

包起成間農圃去大宴親朋
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:42:57 | 顯示全部樓層
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-24  12:40 AM 發表

姑姑/姑姑的密友呢?

佢今日難得有ONLINE
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:43:52 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  12:40 AM 發表

今次D女同學好大貪,又要威哥,又要亢帥克,又要嘉嘉,我又要古卓文


有排搞

我想豹哥
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-3-24 00:44:03 | 顯示全部樓層
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24  00:42 發表

佢今日難得有ONLINE


那你有難得地幹了些甚麼嗎?
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 06:25 , Processed in 0.037706 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表