原帖由 天才守門員 於 2010-3-24 12:22 AM 發表 都係個句,千幾萬好快洗哂的
使用道具 舉報
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24 12:32 AM 發表 都係想揀SAMSUNG多O的
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24 12:26 AM 發表 三千幾萬就少O的人中?
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-24 12:33 AM 發表 買間屋已經冇左
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-24 12:33 AM 發表 我等multi-touch 普及先買新機 http://foodteam123.mysinablog.co ... p;articleId=1778558 有沒有看這套,好似號好過癮
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24 12:36 AM 發表 條on9仲要買2間
原帖由 Donald 於 2010-3-24 12:38 AM 發表 其實Desktop 要multi-touch有咩用?
原帖由 oolongtea 於 2010-3-24 12:36 AM 發表 3月26號出DVD 會有中字版...卦
原帖由 Donald 於 2010-3-24 12:30 AM 發表 諗緊威哥輸左唔知會點
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24 12:40 AM 發表 今次D女同學好大貪,又要威哥,又要亢帥克,又要嘉嘉,我又要古卓文
原帖由 傑夫仔 於 2010-3-24 12:39 AM 發表 玩FM
原帖由 Donald 於 2010-3-24 12:37 AM 發表 放番一年假同朋友還遊世界或者打風流工都唔錯
原帖由 FlyingDonkey 於 2010-3-24 12:40 AM 發表 姑姑/姑姑的密友呢?
原帖由 天才守門員 於 2010-3-24 00:42 發表 佢今日難得有ONLINE
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 06:25 , Processed in 0.037706 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.