原帖由 hoyte 於 2011-1-24 07:02 PM 發表 身同感受
使用道具 舉報
原帖由 傑夫仔 於 2011-1-24 07:08 PM 發表 貓姐都話收倒email毛辦做唔倒野喎
原帖由 傑夫仔 於 2011-1-24 07:09 PM 發表 冇錢交租問你借?
原帖由 hoyte 於 2011-1-24 07:16 PM 發表 一句講哂,下次要帶眼識人
原帖由 天才守門員 於 2011-1-24 07:17 PM 發表 http://forum5.hkgolden.com/view. ... ght_id=0&page=1 咁?
原帖由 henrytam 於 2011-1-24 06:56 PM 發表 唔係一句"ok u win"就可以了結啦 一講到錢銀,唔分清楚你都唔駛旨意有得甩
原帖由 天才守門員 於 2011-1-24 07:07 PM 發表 我點知
原帖由 李喂凸 於 2011-1-24 08:40 PM 發表 第二套是美麗斴居 一次過現實二集 有點驚呢的慢慢鋪,但又估哂點走 仲間雖未到某子毒咒"唔該演回山久美啦"咁衰 不過都係覺一般,對唔同人態度變化差不大咁 檀麗真冇凸頂 看她慈母,好女人多 反而想做下反派會點 篤篤 ...
原帖由 henrytam 於 2011-1-24 07:06 PM 發表 得佢一個職員接case?
原帖由 李喂凸 於 2011-1-24 08:52 PM 發表 係咪去冇計傾咁階段? 昔日meeting情景已不復見了
原帖由 傑夫仔 於 2011-1-24 09:41 PM 發表 【TSJS】◇2011冬季日劇◇《 示談交涉人 調解專家 》[西野亮廣 忽那汐里 ][第01-02話] ....
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 21:26 , Processed in 0.022895 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.