找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2950|回復: 1

[FM2011] 我想問呢點樣可以轉貨幣單位

[複製鏈接]
發表於 2011-3-13 13:45:52 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唔支點解玩玩下轉左日元......好麻煩.....以為比左十幾m好多錢..點支完來勁少錢..我想轉返英榜.有咩方法
發表於 2011-3-14 11:08:37 | 顯示全部樓層
I didn't play 2011.  But in 2010, after you load the game, click the "FM" button at the top right corner -> Perference -> Currency.
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:00 , Processed in 0.044109 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表